خبرگزاری کار ایران

موسکائف و روسیلو بهترین‌های کشتی جهان در سال ۲۰۲۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۰۷۸

اتحادیه جهنی کشتی اسماعیل موسکائف مجارستانی و گابریئل روسیلوی کوبایی را در دو رشته آزاد و فرنگی صاحب بهترین عملکرد در سال ۲۰۲۳ عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، اتحادیه جهانی کشتی قهرمانان اوزان 65 کیلوگرم کشتی آزاد و 97 کیلوگرم کشتی فرنگی در مسابقات جهانی 2023 بلگراد را صاحب بهترین عملکرد در کشتی جهان عنوان کرد.

UWW در این باره نوشت: اسماعیل موسکائف از مجارستان، بوز توسان از ترکیه (کشتی زنان) و گابریئل روسیلو از کوبا جهان را با عملکرد خود در سال 2023 شگفت‎زده کردند.

موسکائف قبل از سال 2023 دو بار برنده مدال برنز جهان بود، اما با عملکرد خود در بلگراد، یک چرخش حرفه‌ای خیره کننده داشت. او با غلبه بر قهرمان جهان رحمان عموزاد از ایران و قهرمان المپیک تاکوتو اتوگورو از ژاپن رقم زننده یک لحظه فوق‌العاده در بلگراد بود و در 30 سالگی قهرمان جهان شد.

اتحادیه جهانی کشتی همچنین گابریئل روسیلوی کوبایی را رقم زننده یکی دیگر از عملکردهای برتر در بلگراد توصیف کرد که با غلبه بر دو قهرمان جهان؛ محمدهادی ساروی از ایران و آرتور الکسانیان از ارمنستان در نیمه‌نهایی و فینال 97 کیلوگرم کشتی فرنگی رقم خورد.

روسیلو که سال 2019 قهرمان جوانان جهان شده بود، المپیک توکیو را با عنوان سیزدهمی خاتمه داده بود و حالا مدعی اصلی طلای المپیک 2024 پاریس محسوب می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز