خبرگزاری کار ایران

اعتراف تن‌هاخ پس از باخت منچستریونایتد به بورنموث؛ تیم بی‌ثباتی هستیم!

کد خبر : ۱۴۲۷۹۱۷

سرمربی منچستریونایتد پس از باخت خانگی سنگین شیاطین سرخ مقابل بورنموث انگشت اتهام را به سمت بازیکنانش گرفت.

اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد پس از باخت 3 بر صفر خانگی امروز (شنبه) شاگردانش مقابل بورنموث رده پانزدهمی اعتراف کرد که تیمش آنقدر خوب نیست که بتواند ثبات داشته باشد.

این اولین برد تاریخ بورنموث در اولدترافورد بود و این تیم پنجمین میهمان شیاطین سرخ در فصل جاری است که با زدن سه گل آنها را مقابل هواداران‌شان سرافکنده می‌کند. از همه بدتر اینکه من‌یونایتد به پیروزی در این بازی برای تقویت روحیه‌اش جهت آزمون سخت سه‌شنبه شب، پذیرایی از بایرن مونیخ در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نیاز داشت اما حالا با وضعیتی بدتر از قبل به استقبال غول آلمانی می‌رود. مردان تن‌هاخ بعد از نبرد با بایرن مونیخ که تنها پیروزی در آن کورسوی امیدشان برای صعود را زنده نگه خواهد داشت، باید به خانه رقیب دیرینه یعنی لیورپول بروند که آن هم یک بازی مستعد ناکامی دیگر برای سرمربی هلندی خواهد بود که الان بیشتر از هر زمان دیگری زمزمه اخراجش شنیده می‌شود.

تن‌‌هاخ پس از باخت سنگین تیمش برابر بورنموث به خبرنگاران گفت: قطعاً من ناراحت و دلخور هستم. انتظارم از این بازی چیز دیگری بود. قبل از بازی امیدوار بودم که عملکرد و نتیجه خوب بازی‌مان برابر چلسی، بستری شده باشد برای قرار گرفتن در مسیر پیروزی. به همین دلیل این باخت واقعاً ناراحت کننده بود و به همین اندازه شروع‌مان در ابتدای مسابقه. بعد از آن فکر می‌کنم که برای مدتی طولانی ما هر کاری که می‌شد انجام دادیم تا به بازی برگردیم؛ شوت زدیم، تقریباً یک پنالتی گرفتیم اما کمی بعد در بازیسازی مرتکب اشتباه شدیم. فکر می‌کنم که تیم ما در کارهای دفاعی به اندازه کافی خوب نیست و این تأسف‌آور است.

تن‌هاخ افزود: تیم دستورالعمل‌های تاکتیکی ما را اجرا می‌‌کند؛ بازیکنان کلی تلاش کردند اما درست همان لحظه‌ای که یک حرکت درخشان، یک حرکت درست و تأثیرگذار در محوطه جریمه حریف باید صورت می‌گرفت تا به گل تساوی برسیم، چنین اتفاقی رخ نداد. وقتی هم که گل دوم را خوردیم دیگر همه چیز از هم پاشید. اکنون چاره‌ای نداریم جز اینکه در بازی‌های بعدی عملکردمان را بهتر کنیم. فکر می‌کنم که به عنوان یک تیم، ما آن‌قدر خوب نیستیم که بخواهیم ثبات داشته باشیم. این تیم هنوز کلی جای پیشرفت دارد. ما واقعاً بی‌ثبات هستم. تیم ما پتانسیل ارائه بازی‌هایی باثبات را دارد اما این یعنی که در هر مسابقه و هر سه روز در میان خوب بازی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز