خبرگزاری کار ایران

پیرلو: سال ۲۰۰۶ تصمیم گرفته بودم به رئال مادرید بروم / گواردیولا مرا در بارسلونا می خواست

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۴۷۱

هافبک هنرمند سابق میلان و تیم ملی ایتالیا از توافق خود با رئال مادرید پس از رسوایی کالچوپولی پرده برداشته است

به گزارش ایلنا، آندره آ پیرلو، اسطوره تیم ملی ایتالیا، میلان و یوونتوس فاش کرد که در سال 2006 پس از رسوایی کالچوپولی با رئال مادرید قرارداد امضا کرده بود و پپ گواردیولا نیز چند سال بعد به او برای پیوستن به بارسلونا پیشنهاد داد. هافبک سابق میلان و یوونتوس در مصاحبه‌ای با رادیو سری آ تأیید کرد که سال 2006 و چند هفته پس از قهرمانی در جام جهانی با آتزوری، قراردادی 5 ساله با رئال مادرید امضا کرده است. او گفت: «جام جهانی به تازگی تمام شده بود و همه جا صحبت از کالچوپولی بود. احتمال داشت که میلان به سری بی برود و فابیو کاپلو نیز به رئال مادرید رفته بود. من با او و مدیران رئال مادرید صحبت کرده بودم و به توافق رسیدیم. وقتی برای پیش فصل میلان به تمرینات آمدم، آنها به ما گفتند که با کسر امتیاز در سری آ بازی خواهیم کرد، در ابتدا مطمئن نبودم زیرا تصمیم گرفته بودم به رئال مادرید بروم، اما پس از بازگشت به میلان با آدریانو گالیانی آشنا شدم. با ایجنتم توافق کردیم که داستان خود را در میلان ادامه دهیم. گالیانی قرارداد را روی میز گذاشت و به ما گفت که ارقام مورد نظر را در آنجا بنویسیم و بعد از چند روز آن را امضا کردیم.»

این تنها فرصت پیرلو برای انتقال به اسپانیا نبود چرا که بارسلونا نیز چند سال بعد سعی کرد او را به خدمت بگیرد. میلان و آندره آ پیرلو در جام خوان گمپر در سال 2010 مقابل کاتالان‌ها بازی می‌کردند و روسونری در حال مذاکره برای جذب زلاتان ابراهیموویچ از بارسلونا بود. پیرلو فاش کرده که بعد از بازی با پپ گواردیولا در دفترش صحبت کرده است. او اضافه کرد: «میلان فرصت داشت تا ایبرا را به خدمت بگیرد و او [گواردیولا] از من پرسید که آیا می‌خواهم به بارسلونا بپیوندم یا خیر. مدتی در دفتر او صحبت کردیم، اما در نهایت در میلان ماندم. گواردیولا به من گفت که دوست دارد من را در تیمش داشته باشد. او مرا می‌شناخت چون در برشا بازی کرده بود، حتی اگر هرگز با هم بازی نکرده بودیم. با اینکه در نهایت هیچ اتفاقی نیفتاد به اینکه با او در دفترش صحبت کردم،‌ افتخار می‌کنم.»

اگر پیرلو به نوکمپ می‌رفت، خط هافبک بارسلونا را ژاوی، اینیستا و پیرلو تشکیل می‌دادند. او افزود: «آنجا سرخیو بوسکتس نیز وجود داشت و اگر من هم به آنجا می‌رفتم خط هافبک بسیار تکنیکی تشکیل می‌دادیم. تجربه خوبی می‌شد اما در نهایت، من در میلان با قهرمانان بسیاری همبازی بودم و این باعث خوشحالی من بود.»  پیرلو از ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱ در میلان توپ زد تا اینکه سال ۲۰۱۱ با قراردادی چهارساله به یوونتوس پیوست که با این تیم ۴ فصل متوالی فاتح اسکودتو شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز