خبرگزاری کار ایران

پاشازاده: شیطنت پرسپولیسی‌ها برای کسر امتیاز از استقلال طبیعی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۶۲۹

پیشکسوت استقلال درمورد احتمال کسر امتیاز از این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی پاشازاده، پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم صحبت کرد.

  شرایط استقلال را تا به این لحظه چطور ارزیابی می‌کنید، با توجه به دو امتیازی که در بازی با ذوب از دست رفت!

استقلال تا به اینجای کار خوب کار کرده است. از دست دادن امتیاز در بازی با ذوب هم طبیعی است، اما با وجود تمام مشکلاتی که استقلال از ابتدای فصل داشت خیلی خوب کار کرد و الان هم صدرنشین است.

 این صدرنشینی با یک شایعه تحت تأثیر قرار گرفته است. هواداران استقلال نگران کم شدن احتمالی امتیاز به دلیل رعایت نشدن سقف بودجه هستند.

اینجا وظیفه فدراسیون است که بیانیه داده و تکلیف استقلال را روشن کند. اگر تخلفی انجام شده امتیاز کم کنند، اما اگر تخلفی نشده خیال تیم استقلال و هوادارانش را راحت کنند.

 هواداران استقلال معتقد هستند که پرسپولیسی‌ها شیطنت کرده و دنبال کسر امتیاز از این تیم هستند!

شیطنت پرسپولیسی‌ها در این زمینه طبیعی است. به هر حال آنها تلاش می‌کنند تا از استقلال امتیاز کم شود و فاصله امتیازی آنها به حداقل برسد.

 به دلیل حضور پرسپولیس در بازی‌های آسیایی تا دربی، دو بازی نسبت به استقلال کم خواهد داشت و همین مسأله می‌تواند حوادث تازه‌ای را رقم بزند.

دقیقاً همینطور است. شما شک نکنید شرایط جدول تغییر می‌کند. یکی از مشکلات لیگ ما همین است که بازی‌ها از نظر تعدادی یکسان نیست و نمی‌توان در چنین شرایطی پیش‌بینی درستی از شرایط تیم‌ها کرد.

 در بازی با ذوب به دلیل از دست رفتن دو امتیاز نکونام عصبی بود و با فیلمبردار این بازی درگیر شد. نظرتان در خصوص رفتار سرمربی استقلال چیست؟

اصلاً بروز چنین مسائلی خوب و قشنگ نیست، اما باید به نکونام حق داد تمام مربیان در چنین شرایطی رفتاری انجام می‌دهند که شاید خاص قلبی آنها نیست و اگر در آن شرایط نبودند، هیچ وقت آن رفتار را انجام نمی‌دادند.

 این روزها استقلال با سیستم 2-5-3 بازی می‌کند که خیلی‌ها معتقد هستند این سیستم در دنیا منسوخ شده است. نظرتان در خصوص این مسأله چیست؟

هیچ سیستمی در دنیا منسوخ نشده است. وقتی بضاعت استقلال این است و دست نکونام برای انتخاب بازیکن بسته است باید اینطور تصمیم بگیرد.

 خیلی‌ها از نحوه بازی کردن استقلال انتقاد کرده و معتقد هستند تیم‌هایی که نکونام هدایت آنها را برعهده دارد بیش از حد دفاعی بازی می‌کنند. نظر شما چیست؟

اینکه استقلال زیبا بازی نمی‌کند درست است اما استقلال با همین نحوه بازی صدرنشین و موفق بوده است. پس نمی‌شود از نکونام ایراد گرفت و تاکنون موفق بوده است.

  استقلال بازی با فولاد را در پیش دارد. این بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

فولاد تاکنون عملکرد یکسانی نداشته و کاملاً غیر‌قابل پیش‌بینی است اما استقلالی‌ها باید تمرکز خود را روی بازی خودشان بگذارند تا سه امتیاز این بازی را بگیرند.

 و پیش‌بینی شما از دربی چیست؟

هیچ چیز در مورد بازی دربی و نتیجه گرفتن استقلال و پرسپولیس مشخص نیست و هر چیز در این بازی امکان‌پذیر است اما امیدوارم استقلال در این بازی موفق شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز