خبرگزاری کار ایران

نساجی - بمبئی هندوستان: تشریفانی اما لذت ببر!

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۵۰۵

به نظر نمی‌رسد که نساجی ایران بازی کاملاً تدارکاتی کار سختی برای باز کردن دروازه تیم بمبئی سیتی هندوستان داشته باشد.

به گزارش ایلنا، با توجه به نتایجی که دو تیم در چهار بازی قبلی‌شان گرفتند برای این مسابقه هیچ استرسی ندارند و می‌توانند با خیال راحت روی نیمکت بنشینند.

نساجی ایران که در هفته اول همین مرحله حریف هندی‌اش را شکست داده بود در بازی‌های بعدی شکست خورد و حالا با همان اندوخته سه امتیازی‌اش از حریف پذیرایی می‌کند.

به همین دلیل بازی امروزشان می‌تواند یک بازی تدارکاتی بسیار مناسب برای‌شان باشد، بخصوص نساجی که باید بعد از پایان بازی‌های این مرحله در تهران به مصاف پرسپولیس برود.

مهدی رحمتی با اینکه نتایج خوبی را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کسب نکرده اما همچنان مورد حمایت مالک باشگاه قرار داد. او که تجربه شنیدن شعار علیه خودش را از سوی هواداران نساجی دارد باید برنده از این بازی خارج شود تا برای روزهای آینده و بازی‌های سخت لیگ خودمان روحیه خوبی داشته باشند.

شاید اصلاً بهتر باشد که سرمربی قائمشهری‌ها مدل بازی با پرسپولیس را تجربه کند.

نساجی در هر نیمه بازی رفت یک مرتبه دروازه میزبانش را باز کرد. ابتدا در دقیقه 34 پس از رد و بدل شدن چند توپ پشت محوطه جریمه بمبئی، زامهران با یک پاس در عمق فوق‌العاده احسان حسینی را تک به تک کرد و این بازیکن با تمرکز بالا و فریب دروازه‌بان بمبئی تک به تک را به گل تبدیل کرد.

فرشید اسماعیلی بازیکن تازه‌وارد نساجی هم در دقیقه 62 روی سماجتی که داشت توپ را از بازیکن بمبئی گرفت و با ارسال یک پاس فوق‌العاده کات‌بک آزادی را در فرصت گلزنی قرار و این بازیکن با یک بغل پا دروازه بمبئی را فرو ریخت. به نظر نمی‌رسد که نماینده کشورمان در این بازی کاملاً تدارکاتی کار سختی برای باز کردن دروازه تیم بمبئی سیتی هندوستان داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز