خبرگزاری کار ایران

واکنش به حاشیه جنجالی کشف حجاب در مسابقات دو و میدانی تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۴۲۹

به گزارش‌ خبرنگار ایلنا، بعد از انتشار تصاویری از مسابقات دو میدانی ناشنوایان که شرکت کنندگان خارجی را بدون حجاب نشان می‌داد، حواشی و شایعات زیادی در این خصوص شکل گرفت که اکنون با واکنش رسمی این فدراسیون همراه شد. رییس فدراسیون دو و میدانی ناشنوایان به شایعات پیراهن کشف حجاب شرکت کنندگان خارجی این دوره از مسابقات واکنش نشان داد. بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام خدمت مردم شریف و‌جامعه معزز ورزش در پی انتشار حاشیه هایی پیرامون مسابقات دو ومیدانی آسیایی و اقیانوسیه در کشورمان، به استحضار می رساند دومین روز این رویداد در حالی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد که تمامی قوانین به میهمانان اعلام و درطول برگزاری تمام اصول اسلامی و شعائر دینی رعایت شده است . برهمین مبنا، شایعات مطرح شده در برخی از خبرگزاری های داخلی در خصوص نوع پوشش ورزشکاران زن و حضور مردان در این رویداد کاملا را مردود دانسته و بیان می دارد این فدراسیون با تبعیت کامل از قوانین جمهوری اسلامی ایران این مسابقات را تاکنون میزبانی کرده است. مسوولان این فدراسیون ضمن اعلام مراتب قدرشناسی از ملت شریف وشهید پرور کشور به خاطر توجه ویژه شان به این رویداد تاکید می دارد حفظ ارزشها و شعائر و رعایت اصول دینی و اسلامی سرلوحه تمامی امور این فدراسیون است و لحظه ای از آن تخطی نخواهد کرد وچنانچه مسأله ای باعث تکدر خاطر ملت شریف ایران شده است، عذرخواهی از شما عزیزان را برخورد واجب می دانیم و در برابر عظمت شما عزیزان سرتعظیم فرود می آوریم . امید است بتوانیم با آنچه که درخور نام ،شأن و شایستگی های ایران و ایرانی است این رویداد را برگزار کرده و زیبایی های ایران عزیز را برای میهمانان خارجی حاضر در این مسابقات به نمایش بگذاریم .

به گزارش‌ خبرنگار ایلنا، بعد از انتشار تصاویری از مسابقات  دو میدانی ناشنوایان که شرکت کنندگان خارجی را بدون حجاب نشان می‌داد، حواشی و شایعات زیادی در این خصوص شکل گرفت که اکنون با واکنش رسمی این فدراسیون همراه شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض ادب و احترام خدمت مردم شریف و‌جامعه معزز ورزش

در پی انتشار حاشیه هایی پیرامون مسابقات دو ومیدانی آسیایی و اقیانوسیه در کشورمان، به استحضار می رساند دومین روز  این رویداد در حالی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب  برگزار شد که تمامی قوانین به میهمانان اعلام و درطول برگزاری تمام اصول اسلامی و شعائر دینی رعایت شده است .

برهمین مبنا، شایعات مطرح شده در برخی از خبرگزاری های داخلی در خصوص نوع پوشش ورزشکاران زن و حضور مردان در این رویداد کاملا را مردود دانسته و بیان می دارد این فدراسیون با تبعیت کامل از قوانین جمهوری اسلامی ایران این مسابقات را تاکنون میزبانی کرده است.

مسوولان این فدراسیون ضمن اعلام مراتب قدرشناسی از ملت شریف وشهید پرور کشور به خاطر توجه ویژه شان به این رویداد تاکید می دارد حفظ ارزشها و شعائر و رعایت  اصول دینی و  اسلامی  سرلوحه تمامی امور این فدراسیون است و لحظه ای از آن تخطی نخواهد کرد  وچنانچه مسأله ای باعث تکدر خاطر ملت شریف ایران شده است، عذرخواهی  از شما عزیزان را برخورد واجب می دانیم و در برابر عظمت شما عزیزان سرتعظیم فرود می آوریم .

امید است بتوانیم با آنچه که درخور نام ،شأن و شایستگی های ایران و ایرانی است این رویداد را برگزار کرده و زیبایی های  ایران عزیز را برای میهمانان خارجی حاضر در این مسابقات به نمایش بگذاریم .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز