خبرگزاری کار ایران

حضور صفا هادی در ورزشگاه آزادی!

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۳۹۹

اتفاق ویژه دیدار سپاهان ایران و نیروی هوایی عراق در ورزشگاه آزادی، حضور صفا هادی هافبک تراکتور تبریز بود.

به گزارش ایلنا این بازیکن عراقی که در تعطیلی لیگ برتر به تهران سفر کرده، امشب به ورزشگاه آزادی رفت و به تماشای این مسابقه نشست.

نکته قابل توجه این است که هافبک عراقی تراکتور برای حمایت از نماینده کشور خود در لیگ قهرمانان به آزادی رفته است. صفا هادی که در لیگ برتر ایران حضور دارد و در تراکتور توپ می‌زند ، دو سال پیش پیراهن نیروی هوایی عراق را برتن می‌کرد و هنوز هم به این تیم علاقه‌مند است.

او در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی گفت: آمده‌ام که بازی تیمم را ببینم. دو سال پیش در این تیم (نیروی هوایی) بازی می‌کردم و امیدوارم بازی زیبایی ببینیم.

صفاهادی درباره وضعیت تراکتور بیان کرد: گام به گام نتایج خوبی گرفتیم و امیدوارم هفته آینده عملکرد خوبی داشته باشیم. پاکو خمس هم مربی بسیار خوبی است.

هافبک عراقی تراکتور درباره شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر افزود: البته. تراکتور بازیکنان و تیم خوبی دارد و باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم. همه مردم ایران، تراکتور را می‌شناسند. تراکتور تیمی بزرگ است و هواداران بزرگی دارد که ما را به جلو می‌برند.

وی در مورد تشویق هواداران تراکتور در تمرین این تیم عنوان کرد: آنها هواداران فوق‌العاده‌ای هستند و هنگامی که به تراکتور پیوستم، از من حمایت کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز