خبرگزاری کار ایران

رضایی: نیمه اول فوق‌العاده خوب بازی کردیم / با مصدومیت قدوس میزان تعادل در وسط زمین از دست رفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۹۱۶

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به اینکه چرا مقابل ازبکستان بازی برده را در نیمه دوم با تساوی عوض کردیم، اظهار داشت: ایراد خط دفاعی نیست و مشکل، تیمی بود.

به گزارش ایلنا، رحمان رضایی بعد از بازگشت ملی‌پوشان فوتبال کشورمان از ازبکستان و دیدار مقابل تیم ملی این کشور در مرحله انتخابی جام جهانی 2026 که به نتیجه تساوی 2 - 2 انجامید، اظهار داشت: من کاملاً با آقای قلعه‌نویی هم‌عقیده هستم. نیمه اول فوق‌العاده خوب بازی کردیم، از لحاظ فنی، تاکتیکی، انفرادی و هر جور که حساب کنید. واقعاً فوق‌العاده ظاهر شدیم و توانستیم در نیمه اول نتیجه را 2 بر صفر به نفع خودمان تمام کنیم.

وی افزود: اما در نیمه دوم، جدا از اینکه تیم حریف جنگنده‌تر و دونده‌تر از نیمه اول ظاهر شد، یک مقدار ما هم توانی که برای نیمه اول صرف کردیم، برای نیمه دوم آن توان را نگذاشتیم. فکر می‌کنم یک مقدار رقیب را با توجه به نتیجه دست‌کم گرفتیم. با این سابقه قبلی که در همان زمین تیم حریف را با نتیجه یک بر صفر برده بودیم (اشاره رضایی به فینال تورنمنت کافا در تاشکند است که تیم ملی یک بر صفر ازبکستان را شکست داد). فکر می‌کنم یک مقدار رقیب را دست‌کم گرفتیم.

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا تساوی تیم ملی مقابل ازبکستان به دلیل مشکل در سازمان دفاعی تیم کشورمان رخ داده یا مورد دیگری در میان است، گفت: مشکل، مشکل دفاعی نیست و مشکل تیمی بود. وقتی قدوس از زمین خارج شد، تعادل در وسط زمین از بین رفت و آنطور که باید و شاید در زمین ظاهر نشدیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز