خبرگزاری کار ایران

نوری: امیدوارم مساله نوراللهی با یک عذرخواهی حل شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۰۹۸

پیشکسوت فوتبال در مورد برتری ایران مقابل هنگ کنگ صحبت کرد.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص تقابل تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ اظهار داشت: برد ایران را تبریک می‌گویم، اما هنگ‌کنگ آن تیمی نبود که بخواهیم تیم ملی ایران را با آن محک بزنیم. ما می‌توانستیم با تعداد گل‌های بیشتری به پیروزی برسیم اما بازیکنان بعد از گل دوم عطش‌شان فرو نشست و به فکر عدم خستگی برای بازی‌های بعدی و البته مصدومیت بودند. متاسفانه جهانبخش هم درگیر مصدومیت شد و او یک مهره مهم برای تیم ملی است و امیدوارم مصدومیتش جدی نباشد.

وی افزود: مردم ما فوتبال هجومی و پرگل را دوست دارند ولی در یک دهه گذشته شرایط به گونه‌ دیگری بود و بازی محتاطانه در تیم ملی ما حاکم بود ولی حالا این میل به پیروزی و گل‌های زیاد در تیم ملی وجود دارد و اتفاق خوبی است. هنوز کمی ناهماهنگی هم در تیم ملی دیده می‌شود که با بازی‌های بیشتر و اردوهای بیشتر تا جام ملت‌ها رفع و رجوع خواهد شد.

پیشکسوت فوتبال در مورد تقابل با ازبکستان هم توضیح داد: ازبکستان تیم سرسخت‌تری نسبت به هنگ‌کنگ خواهد بود، اما ایران در بیشتر تقابل‌های قبلی مقابل ازبکستان اکثراً پیروز بوده و امیدوارم در این بازی هم شاگردان قلعه‌نویی پیروز باشند. ایران پس از کی‌روش به یک بلوغ تاکتیکی رسیده و به خوبی از بند دفاع خارج شده است و در ادامه باید تلاش کنند تا یک تیم سراسر هجومی تشکیل دهند. 

نوری در مورد برخورد انضباطی با نوراللهی هم گفت: احترام سرمربی تیم در هر شرایطی باید حفظ شود و نوراللهی اشتباه بزرگی مرتکب شد. او بازیکن مهمی برای تیم ملی است و در جام ملت‌ها می‌تواند خیلی به ما کمک کند. امیدوارم با پادرمیانی و عذرخواهی مشکل او حل شود و به اردو برگردد و البته دیگر شاهد چنین مسائلی در تیم ملی نباشیم و بازیکنان نظم و انضباط را رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز