خبرگزاری کار ایران

جزئیات پیشنهاد ناپولی به تودور/ گارسیا استعفا نمی‌کند!

کد خبر : ۱۴۱۸۱۳۰

گزینه مدنظر مالک باشگاه ناپولی برای هدایت این تیم پس از اخراج روی گارسیا، پیشنهاد قراردادی کوتاه مدت دریافت کرده است.

به گزارش ایلنا، شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کرد که باشگاه ناپولی در مذاکرات خود با ایگور تودور برای جانشینی رودی گارسیا به این مربی ایتالیایی قراردادی یک‌ساله پیشنهاد کرده است.

گارسیا به دلیل باخت یک بر صفر خانگی این هفته ناپولی برابر امپولی بیش از پیش تحت فشار قرار گرفته و با اینکه هنوز به صورت رسمی اخراج نشده، شواهد و قراین حاکی از پایان دوران مربیگری کوتاه مدت او در جنوب ایتالیاست.

از قرار معلوم، اورلیو دلورنتیس مالک باشگاه ناپولی، روز دوشنبه به صورت مستقیم با تودور تماس گرفته و به موجب آن قرار ملاقاتی میان طرفین ترتیب داده شده است. در این نشست تودور پروژه و برنامه‌های تاکتیکی‌اش را به دلورنتیس توضیح داده و چند درخواست شخصی نیز از او داشته است. او امیدوار بود که بتواند نظر دلورنتیس را برای قراردادی طولانی‌تر جلب کند اما گویا به عقد قرارداد یک‌ساله هم راضی است؛ البته هنوز توافقی میان طرفین صورت نگرفته است، ضمن اینکه گارسیا هنوز به صورت رسمی اخراج نشده است. با این حال طبق گزارش برخی منابع ایتالیایی، دلورنتیس بلافاصله پس از باخت تیمش مقابل امپولی تصمیم خود را برای تغییر سرمربی تیم گرفته است.

در همین حال روز گذشته (دوشنبه) برخی از رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که رودی گارسیا ناپل را ترک کرده و به کشور خودش فرانسه برگشته است. طبق آخرین گزارش‌ها، او روز گذشته با دلورنتیس گفت‌و‌گویی داشته و پس از آن به فرانسه برگشته است. گفته می‌شود که گارسیا حاضر به استعفا نشده و این بدان معناست که ناپولی باید او را اخراج کند و بابت فسخ قرارداد غرامت بدهد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز