خبرگزاری کار ایران

رضا میرزایی: دو هفته است که نرم‌دوی را شروع کردم / نکونام درباره بعضی مسائل پادرمیانی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۸۴۴

بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال با تمجید از نکونام گفت، سرمربی استقلال برای حل یکسری مشکلاتش از جمله مسئله مالی وساطت و پادرمیانی انجام داده است.

رضا میرزایی بازیکن مصدوم آبی‌پوشان بعد از پیروزی استقلال مقابل تراکتور در هفته دهم لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر که در بازی 2 بر صفر برنده شدیم و سه امتیاز مسابقه را گرفتیم. درباره مصدومیتم خدا را صد هزار مرتبه شکر شرایطم روز به روز در حال بهتر شدن است. حدوداً پنج ماه گذشته است و یک ماه دیگر زمان لازم دارم. خدا به آقا جواد (نکونام) خیر بدهد، در مورد شرایطم امروز با او صحبت کردم و درباره بعضی مسائل پادرمیانی کردند و یکسری کارها را انجام دادند.

وی در پاسخ به این سؤال که سرمربی استقلال درباره چه مسائلی پادرمیانی انجام داده است، خاطر نشان کرد: مسائل مالی و یکسری مسائل دیگر. خدا خیرشان بدهد. چند بار در مدت مصدومیتم با من تماس گرفتند و به من گفتند بیا که تیم به تو احتیاج دارد و خیلی قوی‌تر از قبل برگرد.

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره پایان دوران مصدومیتش و بازگشت به ترکیب آبی‌پوشان نیز تصریح کرد: امروز نکونام گفت روز سه‌شنبه بیا که روی پای مصدومت باید تستی انجام بدهیم. تو باید کم کم کنار تیم تمرین و کار را شروع کنی. البته الان به مدت دو هفته است که نرم‌دوی را شروع کردم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز