خبرگزاری کار ایران

تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا؛

نتایج کمانداران کشورمان در مرحله مقدماتی ریکرو مردان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۶۹۱

مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا از امروز در تایلند آغاز شد و در مرحله مقدماتی، کمانداران کشورمان در ریکرو مردان به مصاف رقبای خود رفتند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا از امروز در بانکوک تایلند آغاز شد و در مرحله مقدماتی، کمانداران کشورمان در ریکرو مردان به مصاف رقبای خود رفتند.

صادق اشرفی در مرحله مقدماتی ریکرو با امتیاز 668 در رده دهم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در دور دوم روز سه‌شنبه به مصاف برنده دیدار بوتان و عراق می‌رود.

رضا شبانی در مرحله مقدماتی ریکرو با امتیاز 668 در رده دوازدهم ایستاد. وی پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در دور دوم روز سه‌شنبه به مصاف برنده دیدار فیلیپپن و قطر می‌رود.

محمدحسین گلشنی در مرحله مقدماتی ریکرو با امتیاز 662 در رده بیست و ششم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در دور دوم روز سه‌شنبه به مصاف برنده دیدار مغولستان و ترکمنستان می‌رود.

فائز محمدی در مرحله مقدماتی ریکرو با امتیاز 636 در رده چهل و نهم قرار گرفت. وی در دور نخست مسابقات حذفی فردا(دوشنبه) به مصاف کمانداری از امارات می‌رود.

تیم ریکرو مردان با ترکیب رضا شبانی، صادق اشرقی و محمدحسین گلشنی با امتیاز 1998 در رده چهارم قرار گرفت و پس از استراحت در دور نخست، روز چهارشنبه در یک هشتم نهایی به مصاف تیم هنگ‌کنگ می‌رود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز