خبرگزاری کار ایران

ویزا صادر شد؛

سُر خوردن سفارت لهستان روی پیست آیس هاکی!

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۷۰۳

سفارت لهستان ویزای تیم ملی آیس هاکی دختران ایران را صادر کرد تا طی یک ماه گذشته آیس هاکی تنها تیمی باشد که ویزای شان صادر و راهی مسابقات می شوند.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، تیم آیس هاکی دختران ایران به دعوت فدراسیون جهانی، برای شرکت در مسابقات توسعه هاکی زنان در لهستان خود را مهیای این مسابقات می کرد که در یک اقدام عجیب سفارت لهستان ویزای تمام اعضای آیس هاکی ایران را ریجکت کرد تا در آستانه اعزام،تیم ایران را با چالشی سخت رو به رو کند.اما انجمن آیس هاکی با این خبر ناراحت کننده عقب ننشست و اقدامات لازم را از طریق فدراسیون،کمیته ملی المپیک،وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور خارجه ایران،فدراسیون جهانی و فدراسیون آیس هاکی لهستان پیگیری کرد.

نامه نگاری ها به صورت حرفه ای و اصولی انجام شد و با پیگیری مستمر سرانجام سفارت لهستان که چاره ای جز پذیرش نداشت ویزای تیم ملی آیس هاکی دختران ایران را صادر کرد تا طی یک ماه گذشته آیس هاکی تنها تیمی باشد که ویزای شان صادر و راهی مسابقات می شوند.

کاوه صدقی رئیس انجمن آیس هاکی ضمن تائید این خبر از وزارت ورزش و شخص وزیر ورزش، دبیر کل کمیته ملی المپیک، وزارت امور خارجه و فدراسیون هاکی لهستان به خاطر تلاش مجدانه برای حل این مشکل تقدیر و تشکر کرد و گفت در شرایط دشواری که ویزای تیم های ورزشی ایران صادر نمی شود،صدور ویزا بعد از ریجکت شدن آن هم با این سرعت کار راحتی نبود اما با لطف وزیر محترم ورزش و جوانان و با  تلاش تیمی و دلسوزانه انجمن هاکی روی یخ این اتفاق رخ داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز