خبرگزاری کار ایران

آذرباد: برخی تماشاگرنماها در بازی مقابل شمس آذر شیطنت کردند/ هنوز مشکلات مالی داریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۳۷۹

کاپیتان تیم فوتبال مس رفسنجان گفت، مشکلات مالی این باشگاه ادامه دارد و برای کسب نتایج بهتر نیازمند تزریق بودجه هستند.

به گزارش ایلنا، محسن آذرباد بعد از پیروزی مس رفسنجان مقابل پیکان در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: خد را شکر که توانستیم سه امتیاز دیداری خارج از خانه را کسب کنیم. فکر می‌کنم این پیروزی مزد تمرینات چند وقت اخیرمان بود.

وی درباره بازگشت تیمش به ساحل آرامش بعد از کسب دو پیروزی متوالی، گفت: در این فصل تغییراتی در بخش مدیریتی، بازیکنان و کادر فنی داشتیم و بعد از بازی مقابل آلومینیوم شرایط‌مان خیلی بهتر شد. در بازی مقابل استقلال هم خوب بازی کردیم، اما شکست خوردیم. فکر می‌کنم روندمان روند خوبی بوده است.

کاپیتان تیم فوتبال مس رفسنجان در واکنش به گلایه برخی هواداران تیمش در هفته‌های ابتدایی، یادآور شد: هواداران ما هواداران خوبی بوده و در این سال‌ها نشان دادند همیشه و در هر شرایطی حامی تیم هستند، اما یکسری شیطنت‌ها در بازی برابر شمس آذر اتفاق افتاد که فکر می‌کنم آن دسته جزو تماشاگرنماها بودند، چرا که در شش سال همکاری‌ام با مس رفسنجان چنین هوادارانی را ندیده بودم. حالا نتایج ما نشان می‌دهد صبر هواداران به نتیجه رسیده است.

آذرباد درباره مشکلات مالی تیم فوتبال مس رفسنجان خاطر نشان کرد: مشکلات مالی تا حدودی حل شده است، اما هنوز وجود دارد. مدیران باشگاه هم در حال تلاش هستند تا مشکلات رفع شود. اگر پول مورد نیاز به بازیکنان تزریق شود شرایط‌مان قطعاً روز به روز بهتر خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز