خبرگزاری کار ایران

قهرمانی استان گلستان در هاکی سالنی بانوان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۲۵۰

تیم هاکی سالنی بانوان گلستان قهرمان مسابقات کشوری شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، در روز پایانی مسابقات هاکی سالنی قهرمانی بانوان کشور، تیم گلستان با غلبه بر گیلان در دیدار نهایی به مقام قهرمانی مسابقات دست یافت و گیلان نایب قهرمان شد.

در دیدار رده‌بندی نیز تیم هاکی بانوان تهران (هلال احمر) با پیروزی مقابل میزبان مسابقات کهگیلویه و بویراحمد، برای نخستین بار در تاریخ هاکی هیئت تهران در بخش بزرگسالان به مدال برنز دست یافت. پیش‌تر تیم‌های توابع تهران و کردستان جایگاه‌های پنجم و ششمی مسابقات را به خود اختصاص داده بودند.

همچنین المیرا پوپاش از تیم گیلان با 24 گل زده خانم گل مسابقات شد، عنوان برترین بازیکن مسابقات به زهرا قرایی از تیم تهران (هلال احمر) تعلق گرفت و نسترن سنگبری از گلستان برترین دروازه‌بان مسابقات شد. کاپ اخلاق نیز به تیم میزبان اختصاص یافت.

این رقابت‌ها از 2 تا 5 آبان به میزبانی شهر یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و در انتها تعداد 20 بازیکن برتر از سوی کمیته فنی جهت معرفی به سرمربی آمریکایی تیم ملی هاکی سالنی بانوان انتخاب شدند تا پس از بررسی سرمربی و در صورت تأیید به لیست 18 نفره انتخابی تیم ملی اضافه شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز