خبرگزاری کار ایران

معرفی برترین‌های دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی اسکواش

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۲۴۲

دوازدهمین دوره مسابقه بین المللی ایران جونیور با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون اسکواش، دوازدهمین دوره مسابقات ایران جونیور به میزبانی هیات اسکواش تهران برگزار شد. در بخش پسران در رده سنی کمتر از 11 سال، مقام اول به امیر عطا محجل فرید رسید، مقام دوم پندار نیکزاد و مقام سوم مشترک نیز به اهورا فیروزی و مصطفی احراری رسید.

در رده کمتر از 13 سال نیز رایان گلابیان اول شد، مقام دوم نصیب امیر رضا الوانساز شد و سامیار صفری و امیر مهدی خراشادی زاده به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

عنوان قهرمانی رده کمتر از 15 سال به علی رحیمی کاری رسید،‌ یوسف قرشی دوم شد و مقام سوم مشترک به علی عزیزی و فرهاد کشفی رسید.

مقام اول این رقابت ها در رده کمتر از 17 سال پسران توسط محمد چنگانیان کسب شد، سید مبین سیدان دوم و محمد صالح آقاخانی و باربد چاووشی سوم مشترک شدند.

همچنین در رده سنی کمتر از 19 سال پسران هم امیر حسین رضا زاده اول، سهیل سلطانی دوم شد و عنوان سومی مشترک به کوشا فدائی و عرفان مهدی پور رسید.

در بخش دختران نیز در رده سنی کمتر از 11 سال، مقام اول به مهرگان قریب رسید، مقام دوم نیایش محمودی و مقام سوم مشترک نیز به هلما جوهری و نیایش خیراندیش رسید.

در رده کمتر از 13 سال نیز سانای اسدی اول شد، مقام دوم نصیب تینا تورانی شد و سیده آریسا صادقی و آرینا شیرخانقاه به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

عنوان قهرمانی رده کمتر از 15 سال به پرنیان نجفی رسید،‌ شاینا امیری دوم شد و مقام سوم مشترک به عسل محمدی و باران روحانی رسید.

مقام اول این رقابت ها در رده کمتر از 17 سال دختران توسط پارمین نکوپایان کسب شد، باران محمد پور دوم و آیلین بابایی و ثمین حسن پور سوم مشترک شدند.

همچنین در رده سنی کمتر از 19 سال دختران هم نرگس سلطانی اول، شکیبا قلی پور دوم شد و عنوان سومی مشترک به فاطمه فلاحتی و نازنین تقی نژاد رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز