خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از تاریخ‌سازی کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۲۴۰

وزیر ورزش و جوانان کسب مقام دوم بازی‌های پاراآسیایی هانگژو را به کاروان ایران در این مسابقات تبریک گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی در پیامی افتخارآفرینی کاروان «فرزندان ایران» و تاریخ‌سازی ورزشکاران جانباز و توان‌یاب ایران در کسب مقام دوم بازی‌های آسیایی هانگژو را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

«بار دیگر خداوند منان را شکرگزارم که نام «فرزندان ایران» را در آوردگاه بازی‌های پاراآسیایی هانگژو طنین‌انداز کرد و نشان داد فرزندان برومند ایران اسلامی، مردان و زنانی از دیار ایثار و فداکاری‌اند که هیچ چیز و هیچ کس حریف اراده آهنین آنان نیست. چه دقیق فرمودند مقام معظم رهبری «مد ظله­ العالی» که شما با این اراده قوی خودتان و با این پیروزی‌های میدان نبرد ورزشی که در حقیقت یک نوع هماورد معنوی و فکری است، جمهوری اسلامی را به عزت رساندید.

تاریخ‌سازی و کسب رتبه دوم توسط کاروان جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های پاراآسیایی برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور، نشان از اعتلای ورزش جانبازان و توان‌یابان عزیزمان است که با تلاش مضاعف، تمرین‌های مستمر و تحمل دردها و رنج‌های ناشی از مشکلات جسمی، کاری کردند کارستان و بار دیگر سرمشق همیشگی «ما می‌توانیم» را به همگان یادآور شدند.

حضور فرهنگی آنان در این رویداد، به‌ویژه ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین و گرامیداشت یاد و خاطره شهید حمید الداغی در کنار این افتخارآفرینی، سندی است بر فطرت پاک و معنوی ورزشکاران جانباز و توان‌یاب ما که نه تنها در سنگر ورزش که در سنگر دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی، موفق و پیشرو هستند. بدین وسیله مراتب تشکر و قدردانی صمیمانه خود را از تمامی ورزشکاران و به‌ویژه مدال‌آورانی که با حضور و عملکرد بی‌نظیرشان، دل ملت و مقام معظم رهبری را شاد کردند، اعلام و ابراز امیدواری می‌کنم این موفقیت زمینه‌ساز توسعه متوازن و عادلانه ورزش برای توان‌یابان عزیزمان در سراسر کشور باشد.

همچنین از مدیریت و برنامه‌ریزی دست‌اندرکاران کاروان «فرزندان ایران»، به‌ویژه مدیران پُرتلاش و انقلابی کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون‌های همکار که زمینه آماده‌سازی و حضور موفق ورزشکاران عزیزمان را فراهم کردند، صمیمانه تشکر می‌کنم. باشد که این موفقیت به توفیقی پایدار تبدیل شود».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز