خبرگزاری کار ایران

فخرالدینی: ان‌شاءالله در بازی‌های بعد جبران می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۹۹۷

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اعتقاد دارد اتفاقات در دیدار مقابل استقلال طوری رقم خورده است که تیمش بازنده باشد.

به گزارش ایلنا، میلاد فخرالدینی پس از شکست آلومینیوم مقابل استقلال، درباره اینکه در این مسابقه در ترکیب اصلی تیمش جای نداشته است، اظهار داشت: درباره این موضوع باید کادر فنی آلومینیوم نظر بدهد. فوتبال همین است و بالا و پایین دارد و من مشکلی ندارم. من تمرین می‌کنم تا در دیدارهای بعدی بازی کنم.

وی در واکنش به غیبتش در صحنه‌های درگیری بازی استقلال - آلومینیوم تصریح کرد: کار درستی نیست، من الان به آن تجربه‌ای دست پیدا کردم تا بازیکنان را آرام کنم. فوتبال یک لحظه است و در یک لحظه خون به مغز نمی‌رسد. مشکلی نیست و بازیکنان همه با هم خوب هستند و بیرون از فوتبال ارتباط‌ها خوب است.

 

فخرالدینی درباره عملکرد تیم داوری خاطر نشان کرد: داوری خوب بود و مشکلی نداشت.

بازیکن آلومینیوم در پاسخ به این سؤال که تیمش مقابل استقلال مستحق شکست بود، گفت: جلوی هواداران استقلال بازی کردن برای تیم جوانی مثل آلومینیوم که تغییرات زیادی داشته سخت است و متأسفانه اتفاقات طوری رقم خورد که شکست بخوریم. از هواداران‌مان تشکر می‌کنم که این همه راه را آمدند و ان‌شاءالله در بازی‌های بعد جبران می‌کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز