خبرگزاری کار ایران

خمس: در جذب بازیکن اشتباه کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۹۷۱

سرمربی تراکتور معتقد است بازی تیمش مایه آبروریزی بود و اگر این شرایط ادامه داشته باشد، به این تیم نمی‌توان خوش‌بین بود.

به گزارش ایلنا، پاکو خمس پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: در آن حدی که انتظار می‌رفت نبودیم. پایین تر از سطحی بودیم که به نظر می‌آید. این بازی به من حس بدی داد. تیم ما کمی ترسو بود. تیم حریف دفاع خیلی خوبی داشت ولی ما خیلی پایین‌تر از حد خودمان بودیم. امروز خیلی چیزها از ذهنم عبور کرد. بعضی از بازیکنان ما در حد تراکتور نیست. خیلی از بازیکنان ما در حد تراکتور نیستند. امروز نمی‌توانیم کسی را نجات داد. مخصوصا خود من! ما مغرور بودیم و فکر می‌کردیم خیلی بزرگ هستیم.

در جذب بازیکن اشتباه کردیم

او درباره اظهارنظر گذشته خود نسبت به جذب اشتباه برخی از بازیکنانش گفت: این یک نظر نیست و واقعیت است. فرقی ندارد آن‌ها از کجا آمدند. امروز اشتباه کردیم. بازیکنانی آوردیم که یک دهم چیزی که فکر می‌کردیم نبودند. ما در برخی از بازی‌ها بهتر شده بودیم و دروازه‌مان را بسته نگه می‌داشتیم اما برایمان خیلی سخت است گل بزنیم. سه تا از بازی‌هایمان را یک بر صفر بردیم و تیم هم خوب کار کرده بود اما طی دو بازی آخر در بخش‌های مختلف اشتباهاتی را داشتیم. نباید در تراکتور اینگونه اشتباه کنیم. اگر بخواهیم اینگونه ادامه دهیم نمی‌شود به آینده تیم امیدوار بود.

او درباره تغییر پست برخی از بازیکنانش گفت: من بازیکنان را آنجایی می‌گذارم که می‌توانند کار کنند. معمولا بازیکنان در پست خودشان بازی می‌کنند. اینگونه نیست که پست بازیکنان را عوض کنیم و شاید فقط در برخی از موارد مجبور باشیم. امروز آقاجانپور را جلو فرستادیم چون در توپ‌های هوایی خوب کار می‌کند. در هر صورت بازی ما مایه آبروریزی بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز