خبرگزاری کار ایران

مودریچ در آستانه جدایی/ زمستان سرد برای رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۱۹۴

مودریچ از وضعیتش در رئال مادرید ناراحت است.

به گزارش ایلنا، مودریچ در چند هفته گذشته فرصت زیادی برای حضور در ترکیب رئال‌مادرید پیدا نکرد و این موضوع باعث ناراحتی او شده بود.

بعضی از رسانه‌های اسپانیایی اخیراً مدعی شده بودند که این وضعیت به حدی برای او غیر قابل تحمل است که حاضر نیست آن را تا پایان فصل تحمل کند و به همین دلیل تصمیم به ترک این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی گرفته است.

حتی صحبت از پیشنهادهایی که از باشگاه‌های حاضر در لیگ عربستان یا چند باشگاه آمریکایی به دست این بازیکن رسیده هم شده بود اما حالا مدیر رئال‌مادرید تمامی این اظهارات و شایعات مربوط به جدایی او را تکذیب کرده است. سانچز درباره این موضوعات به سایت گل عربی گفت: «هیچ مذاکره رسمی‌ای از سوی مقامات عربستانی که مربوط به انتقال لوکا در ماه ژانویه سال آینده میلادی باشد صورت نگرفته است و ما در حال حاضر هیچ ایده‌ و تصمیمی درباره جدایی او از این تیم در زمستان نداریم.»

این اظهارات در حالی مطرح شده است که روز گذشته بعضی از منابع نزدیک به این باشگاه خبر داده بودند که مدیران رئال به کارلو آنچلوتی هشدار داده‌اند که از لوکا مودریچ و تونی کروس در ترکیب رئال کمتر استفاده کند و تمرکزش روی بیشترین استفاده ممکن از اورلین شوامنی، ادواردو کاماوینگا و فدریکو والورده باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز