خبرگزاری کار ایران

بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو؛

ساره جوانمردی نامزد کمیته ورزشکاران پارالمپیک آسیا

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۱۶۹

ساره جوانمردی ملی‌پوش پرافتخار پاراتیراندازی ایران در جهان و پارالمپیک، در فهرست کاندیداهای انتخابات کمیته ورزشکاران پارالمپیک آسیا قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، پرچمدار کاروان پاراآسیایی کشورمان در مراسم افتتاحیه بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، برای کسب آرا در این انتخابات، با ورزشکارانی از رشته‌ها و کشورهای پارادوچرخه‌سواری (امارات)، پارادوومیدانی (عربستان، اردن، هند و چین)، پاراتنیس روی میز (بحرین و چین‌تایپه)، راگبی با ویلچر (ژاپن) و بوچیا (سنگاپور) رقابت خواهد کرد.

بر این اساس، انتخابات کمیته ورزشکاران در جریان بازی‌های پاراآسیایی، در هانگژو برگزار می‌شود و 10 نامزد برای شرکت در رأی‌گیری در این کمیته معرفی شده‌اند.

پس از پایان رأی‌گیری، پنج نفر از این لیست تا سال 2027 عضو رسمی کمیته ورزشکاران در هیئت اجرایی کمیته پارالمپیک آسیا می‌شوند و در نهایت یک نفر را از میان خود به عنوان رئیس معرفی می‌کنند که جایگزین رئیس فعلی کمیته ورزشکاران، جونگ مین‌لی از کره‌جنوبی خواهد شد.

هدف از تشکیل این کمیته، شنیدن صدای ورزشکاران در فرآیند تصمیم‌گیری‌های کمیته پارالمپیک آسیاست که پنج عضو اصلی دارد و هر چهار سال یک‌بار در بازی‌های تابستانی پاراآسیایی انتخاب می‌شوند که با تایید هیئت اجرایی کمیته پارالمپیک آسیا می‌توانند دو عضو دیگر را نیز انتخاب و به این کمیته اضافه کرد.

انتخابات کمیته ورزشکاران، در حاشیه چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی برگزار می‌شود و همه ورزشکاران حاضر در این بازی‌ها، می‌توانند تا چهارم آبان ماه به یک نامزد در محل رأی‌گیری واقع در سالن غذاخوری در دهکده ورزشکاران رأی دهند.

نتایج این رأی‌گیری پنجم آبان‌ماه 1402 (27 اکتبر) اعلام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز