خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته ششم لیگ برتر: میهمان‌های ناخوانده

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۰۶۰

تیم منتخبت هفته ششم بازیکنانی در جمع خود دارد که انتظارشان پیش از این سخت بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر هم برگزار شد و به جز دیدار معوقه سپاهان مقابل گل گهر که در دی ماه برگزار می‌شود سایر دیدارهای این هفته به پایان رسید.

در این هفته تیم‌های استقلال و پرسپولیس موفق شدند مقابل دو تیم تهرانی هوادار و پیکان به برتری سه گله دست پیدا کنند. استقلال برابر هوادار بازی باخته را با برد عوض کرد و پرسپولیس هم برتری مقتدرانه‌ای برابر پیکان داشت.

استقلال با درخشش مهرداد محمدی و دو گلی که با پاس گل‌های رضاوند و رمضانی به ثمر رساند و پنالتی گل شده توسط یامگا بازی 2 بر صفر باخته را 3 بر دو پیروز شد و با سه امتیاز از زمین بیرون رفت.

پرسپولیس هم با درخشش شهاب زاهدی روی دو پاس گل سروش رفیعی و یک گل از روی نقطه پنالتی 3 بر یک برابر پیکانِ رسول خطیبی به برتری دست یافت و با لشکری از مصدوم و غایب بازی خود را به برتری رساند.

فولاد خوزستان هم با تعویض طلایی خود یعنی گادوین منشا و تک گل سه امتیازی او دربی اهواز مقابل استقلال خوزستان را با برتری به پایان رساند. مس رفسنجان در اصفهان 2 بر یک با درخشش هافبک های خود از جمله فرشید باقری به برد 2 بر یک دست یافت.

آلومینیوم در قائمشهر موفق شد نساجی را یک بر صفر شکست دهد و با گل احسان قهاری میزبان خود را مغلوب کرد تا مهدی رحمتی مقابل تیم سابقش تن به شکستی دهد که حاشیه ساز شد.

شمس آذر قزوین دست به کار بزرگی زد و تراکتور مدعی را در تبریز شکست داد و آلومینیوم و فولاد و مس رفسنجان هم برتری های خفیفی کسب کردند. به این بهانه تیم منتخب هفته هفتم را با یکدیگر مرور می‌کنیم:

 

 

 

دروازه‌بان: محمد خلیفه (آلومینیوم اراک)

 

مدافع راست: احسان قهاری (آلومینیوم اراک)

مدافع میانی: سعید کریمی (شمس آذر قزوین)

مدافع میانی: گئورگی گولسیانی (پرسپولیس)

مدافع چپ: محمدرضا رضایی (شمس آذر قزوین)

 

هافبک دفاعی: فرشید باقری (مس رفسنجان)

هافبک میانی: آرش رضاوند (استقلال)

هافبک میانی: سروش رفیعی (پرسپولس)

 

مهاجم کناری: مهرداد محمدی (استقلال)

مهاجم کناری: گادوین منشا (فولاد خوزستان)

مهاجم نوک: شهاب زاهدی (پرسپولیس)

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز