خبرگزاری کار ایران

خبر بد لاپورتا برای مادریدی‌ها!

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۸۸۸

رئیس باشگاه بارسلونا در در مجمع عمومی سالانه این باشگاه به دست‌های پشت‌ پرده برای تخریب تاریخ باشگاه بارسا اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، خوان لاپورتا در مجمع عمومی سالانه باشگاه بارسلونا سخنرانی خود را با اشاره به متهم شدنش در پرونده نگریرا و زیر ذره‌بین قرار گرفتن این باشگاه در این پرونده، این‌طور آغاز کرد: ما در این روند قضایی پیروز خواهیم شد. ما هیچ‌یک از چیزهایی که به آن متهم شده‌ایم را انجام نداده‌ایم. تاریخ باشگاه بارسلونا با این چیزها خراب نمی‌شود. ما نباید اجازه فعالیت این کارزار بی‌سابقه برای بی‌اعتبار کردن بین‌المللی بارسا را بدهیم. هر چقدر هم که ما را بدنام کنند، هر چقدر هم که دروغ بگویند، چیزی پیدا نمی‌کنند، چون هیچ چیز وجود ندارد. ما تیمی داریم که می‌خواهد دورانی تاریخی را رقم بزند. هر شرکتی اگر شرایط فعلی ما را داشت، ورشکسته می‌شد. آنها به ما حمله می‌کنند، چون ما کارمان را به خوبی انجام می‌دهیم.

وی افزود: حداقل در دوران تصدی ریاست من بر باشگاه، قبلاً توضیح داده بودیم که برای دریافت برخی گزارش‌های داوری پول پرداخته‌ایم. قاضی می‌گوید که این پول برای پرداخت هزینه داوران و تعیین نتایج بازی‌ها صرف شده است اما آنها نمی‌توانند آن را ثابت ‌کنند، چون چیزی وجود ندارد. این موضوع توسط برخی که قصد دارند نام بارسا را خراب کنند، مطرح شده، کسانی که نمی‌خواهند ما Més que un Club (فراتر از یک باشگاه) باشیم.

بارسلونا به اتهام پرداخت رشوه به ارزش بیش از هفت میلیون یورو (7.3 میلیون دلار) به شرکت‌های مرتبط با خوسه ماریا انریکس نگریرا معاون سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسپانیا متهم شده است. خوسپ ماریا بارتومئو و ساندرو روسل رؤسای پیشین باشگاه بارسلونا به همراه خوان لاپورتا به اتهامات مشابه متهم شده‌اند. باشگاه بارسلونا پیش از این نیز به اتهام فساد در ورزش، فساد در تجارت، مدیریت نادرست و جعل اسناد تجاری متهم شده بود.

رئیس باشگاه بارسلونا در ادامه با طرح این ادعا که گروهی از قدرت‌های سیاسی و اجتماعی در همه لایه‌های جامعه مستقر هستند و دائماً به نفع تیمی خاص (رئال مادرید) فعالیت می‌کنند، تأکید کرد: وقتی به مادرید می‌روید، متوجه می‌شوید که «مادریدیسم جامعه شناختی» در تمام بدنه‌های قدرت وجود دارد. در دوره اول ریاست من بر باشگاه بارسلونا، ما این مادریدیسم جامعه شناختی را شکست دادیم و دوره خوبی نداشت. می‌توانید تصور کنید که آنها چه احساسی دارند وقتی می‌بینند که بارسا بهتر از رئال مادرید عمل می‌کند و علاوه بر آن رئیسش همان رئیس آن دوره است و مربی‌اش هم کسی است که در آن زمان بهترین هافبک جهان بود.

لاپورتا در تکمیل صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: آنها می‌بینند که دوباره بازیکنان بزرگ جدیدی از آکادمی لاماسیا به تیم بارسلونا راه پیدا می‌کنند. علاوه بر این آنها علاقه‌ای به صحبت در مورد قدرت خود ندارند. آنها مروج این توطئه هستند. آنها می‌خواهند باشگاه بارسلونا را تصاحب کنند و یکی از نمادهای کاتالونیا را نابود کنند. ما برنده این رویه قضایی خواهیم شد. من خبر بدی برای مادریدیسم جامعه شناختی دارم، چون ما دوباره بهترین بارسای تاریخ را خواهیم ساخت.   

وی که در این سخنرانی احساسی شد و اشک در چشمانش حلقه زد، اظهار داشت: ما این فرصت را داشتیم تا فرنکی دیونگ را در ازای 100 میلیون یورو بفروشیم اما این کار را انجام ندادیم، چون نمی‌خواستیم بخشی از ظرفیت خود را از دست بدهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز