خبرگزاری کار ایران

صالحی: تجربه تجربه پرسپولیسی‌ها بعد از گل اول ما به کمک‌شان آمد / صادقی: از فرصت‌ها استفاده نکردیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۴۰۱

۲ بازیکن پیکان پس از شکست مقابل پرسپولیس درباره این دیدار اظهارنظر کردند.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صالحی در خصوص شکست 3 بر یک پیکان مقابل پرسپولیس گفت: در مسابقه‌ای که 7 موقعیت گل داشتیم فقط یک گل زدیم و در حالی که پرسپولیسی‌ها 4 موقعیت گل داشتند و 3 گل به ثمر رساندند. بازی را از دست دادیم و شرایط بازی برای ما خوب پیش نرفت.

وی درباره میزبانی پیکان در قزوین گفت: بعضی وقت‌ها پیش می‌آید، چمن ورزشگاه پاس قوامین خوب نبود و ورزشگاه آزادی هم نشد. نزدیک‌ترین ورزشگاه قزوین بود که چمن خوبی هم داشت و جا دارد از مسئولان قزوین تشکر می‌کنیم.

بازیکن پیکان در پاسخ به این سؤال مبنی بر اینکه بعد از گل تساوی، به دنبال گل‌های بعدی هم بودید؟ تصریح کرد: روند بازی به نفع ما بود اما تجربه پرسپولیسی‌ها بعد از گل اول ما به کمک‌شان آمد و توانستند بازی را ببرند. 

صالحی درباره قضاوت داور گفت: داوری عالی بود و خیلی خوب قضاوت کرد.

همچنین، ایمان صادقی دروازه‌بان پیکان گفت: مقابل پرسپولیس موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی استفاده نکردیم. پرسپولیس هم از موقعیت‌هایش استفاده کرد و توانست برنده بازی شود. شرایط زمین چمن هم بد نبود و کیفیت خوبی داشت.

وی درباره داوری بازی گفت: داوری بدی ندیدیم و قضاوت خوبی شاهد بودیم.

بازیکن پیکان درباره این موضوع که خیلی‌ها می‌گفتند با وجود غیبت چند بازیکن پرسپولیس به نظر می‌رسید که پیکان کار سختی نخواهد داشت، یادآور شد: پرسپولیس که 11 بازیکن ندارد و طوری تیم می‌بندد که در آخر فصل قهرمان شود. این تیم بازیکنان باکیفیتی دارد که امروز هم کیفیت‌شان را نشان دادند. بازیکنان پیکان هم خیلی خوب تلاش کردند و موقعیت‌های خوبی داشتیم. بازیکنان جوانی داریم و سن کم آنها باعث شد که امروز نتوانیم نتیجه مناسب را بگیریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز