خبرگزاری کار ایران

تمجید تنیسور دانمارکی از شماره یک پیشین جهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۱۶۳

تنیسور شماره ۶ جهان از رابطه خود با برنده ۶ دوره گرند‌اسلم یعنی بوریس بکر آلمانی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از TV2 دانمارک؛ هولگر رون، تنیسور 20 ساله دانمارکی از رابطه خود با تنیسور شماره یک پیشین جهان، بوریس بکر صحبت کرد. اوایل این ماه، رون زیر نظر بکر در مونت‌کارلو تمرین کرد.

نفر شماره 6 رنکینگ جهانی گفت: واقعاً تمرین خوبی بود. من مدت زیادی است که بوریس را می‌شناسم. او سال‌هاست که تنیس را دنبال می‌کند و خودش با من ارتباط برقرار کرده است. وقتی کوچک‌‌تر بودم، او به من توصیه‌هایی و تشویقم کرد. خوب است کسی در نزدیکی شما باشد که شما را درک کند. او می‌تواند آنچه را که من احساس می‌کنم، احساس کند. لازم نیست به او بگویید، او فقط این را احساس می‌کند، زیرا خودش در چنین موقعیت‌هایی بوده است.

در پایان تابستان، هولگر رون پس از شکست در گرنداسلم آمریکا همکاری‌اش با پاتریک موراتوگلو، مربی پیشین سرنا ویلیامز را متوقف کرد. پس از بررسی‌ها، رون اعلام کرد که مربی دیرینه‌اش، لارس کریستنسن، تنها مربی او باقی خواهد ماند. لارس از شش سالگی با هولگر کار می‌کرد. در همان زمان، تنیسور دانمارکی رد نکرد که یکی از برترین‌های پیشین تنیس جهان (احتمالاٌ بوریس بکر) بعداً به کادر مربیگری او می‌پیوندد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز