خبرگزاری کار ایران

روی متفاوت هالند در جدال با اسپانیا

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۹۹۳

هالند مقابل اسپانیا هیچ نشانه‌ای از یک سوپر استار نداشت و او فقط یک بار توانست به سمت دروازه اسپانیا شوت بزند.

به گزارش ایلنا، بازیکن نروژی در ادامه روند ناامید‌کننده‌ای که دارد همراه با تیم ملی نیز انتظارات را برآورده نکرد تا رسیدن به تورنمنت یورو 2024 برای او و یارانش تقریباً غیرممکن شود.

ارلینگ هالند بار دیگر تأثیر‌گذار نبود و انتخاب قلبی او نیز چنین چیزی نیست. مهاجم نروژی بار دیگر در شرایطی قرار گرفته که البته با آن غریبه نیست. او با وجود کیفیت بی‌نظیری که دارد بار دیگر باید زودتر از بقیه بازیکنان هم‌سطحش به تعطیلات تابستانی برود و یک تورنمنت بزرگ بین‌المللی را از خانه تماشا کند زیرا با شکست نروژی‌ها مقابل اسپانیا حضور آنها در رویداد آلمان در ماه‌های ژوئن و جولای 2024 عملاً غیرممکن است.

هالند مقابل اسپانیا هیچ نشانه‌ای از یک سوپر استار نداشت و او فقط یک بار توانست به سمت دروازه اسپانیا شوت بزند و آن هم روی پاس اشتباه فران گارسیا بود. در طول بازی او هیچ راهی برای رسیدن به دروازه اسپانیا پیدا نکرد و از دفاع لاروخا رد نشد.

دلا فوئنته بعد از بازی به تحسین از خط دفاع تیمش پرداخت و گفت به خاطر عملکرد بی‌نظیر دفاع ما بود که هالند فرصت گلزنی پیدا نکرد.

با تنها شوتی که ارلینگ در این بازی زد میانگین شوت‌های او در هر بازی ملی روی عدد سه باقی‌ ماند و دقت پاس او 60 درصد ثبت شد.

تنها غنیمتی که هالند با خودش از اسپانیایی‌ها گرفت پیراهن فابیان بود که در انتهای بازی آن را با هم عوض کردند و خیلی سریع بعد از دست دادن با بعضی از هم‌تیمی‌های باشگاهی‌اش به رختکن رفت.

او ورزشگاه را نیز با دویدن و دزدیدن نگاهش نسبت به خبرنگاران ترک کرد. ارلینگ در حالی این کار را انجام داد که دو کیسه بزرگ در دست داشت و حاضر به صحبت با هیچ کس نشد. انگار می‌خواست از همه فاصله بگیرد و کسی سر راهش نباشد، درست مثل نمایشی که در زمین بازی داشت.

 

هالند برای نروژ کافی نیست

حتی با وجود ارلینگ هالند، شاید بهترین بازیکن حال حاضر جهان، نروژ باز هم نتوانست از طریق بازی‌های مقدماتی به مرحله نهایی جام ملت‌های اروپا 2024 صعود کند. هالند برای دور نگه داشتن شیرها از شکست صفر-یک مقابل اسپانیا در دیدار سرنوشت‌ساز گروه A در ورزشگاه اولوال اسلو کافی نبود.

هالند و کاپیتان آرسنال، مارتین اودگارد که در دو فصل اخیر در لیگ برتر انگلیس خوش درخشیدند، نتوانستند به انتظار نروژ از سال 2000 برای حضور در تورنمنت‌های بزرگ پایان دهند. آخرین باری که نروژ در دور نهایی یک تورنمنت معتبر شرکت کرد، یورو 2000 بود. در آن زمان، مربی حال حاضر نروژ، استال سولباکن، هنوز عضوی از تیم شیرها بود.

روی کاغذ امیدهای نروژ برای رفتن به آلمان 2024 هنوز به طور کامل بسته نشده است. آنها هنوز این فرصت را دارند که یکی از سه بلیت آخر را از طریق پلی‌آف لیگ ملت‌ها در مارس 2024 برنده شوند.

12 تیم برتر لیگ ملت‌های 2023-2022 که هنوز بلیت جام ملت‌های اروپا 2024 را دریافت نکرده‌اند در مرحله پلی‌آف شرکت خواهند کرد. نروژ براساس عملکرد خود در لیگ ملت‌های سطح B در این فصل در رده بیست و چهارم قرار گرفته است. در مرحله پلی‌آف، یوفا 12 تیم را به سه گروه چهار تیمی تقسیم خواهد کرد. آنها بازی‌های نیمه‌نهایی و فینال برگزار خواهند کرد و تنها برنده هر گروه به دور نهایی راه می‌یابد.

تاکنون شش تیم که جایگاه بهتری نسبت به نروژ دارند حضور خود را در جام ملت‌های اروپا سال آینده تأیید کرده‌اند که عبارتند از: آلمان، فرانسه، پرتغال، بلژیک، اسپانیا و اسکاتلند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز