خبرگزاری کار ایران

موفقیت تیم ملی فوتبال ایران و گزارش وارونه گزارشگر!

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۸۴۸

تیم ملی ایران ویترین ورزش کشور در عرصه بین المللی است، تیمی که نتایج و اخبارش از سوی رسانه های معتبر بین المللی پیگیری می شود و اقشار مختلف جامعه نیز با حساسیت زیادی موضوعات مربوط به آن را پیگیری می کنند.

به گزارش ایلنا،شاگردان قلعه نویی در 7 ماهه نخست سال جاری، تقویم فشرده مسابقاتی داشت وبعد از دو دیدار خوب دوستانه مقابل روسیه و کنیا در ورزشگاه آزادی در در فروردین ماه ، خردادماه در تورنمنت کافا با شکست ازبکستان در فینال به قهرمانی رسید و در مهر ماه نیز با پیروزی مقابل اردن و قطر به مقام قهرمانی این تورنمنت چهارجانبه دست پیدا کرد.

با این وجود گاهی در حمایت از تیم ملی در رسانه ملی شرایط عجیبی رقم می خورد که همگان را متعجب می کند.

رسانه ای که باید بیش از همه در انعکاس موفقیت های ملی ورزش کشور پیشگام باشد اما در مقاطعی گوی سبقت را برای تخریب خادمان فوتبال و ورزش کشور حتی از برخی رسانه های بیگانه ربوده است‌.

اگر تیم ملی کشورمان در کافا قهرمان نمی شد همین دایه های دلسوزتر از مادر چه وامصیبتا که علیه فوتبال سر نمی دادند ولی بعد از قهرمانی ملی پوشان کشورمان، برای کم رنگ کردن موفقیت تیم ملی فوتبال تلاش گسترده ای شد.

شامگاه سه شنبه 25 مهر ماه ودر جریان مسابقه ایران و قطر نیز شاهد بیان جملات تخریب کننده و منفی زیادی علیه تیم ملی و فوتبال کشورمان بودیم . اوج این کج سلیقگی و تخریب ها از سوی گزارشگر مسابقه زمانی رخ داد که تیم ملی ایران گل سوم را به قطر زد و آقای گزارشگر به جای بیان خوشحالی و اقتدار تیم ملی از پیروزی پرگل برابر حریف ، به شکست سنگین تیم ملی مقابل انگلیس درجام جهانی سال گذشته اشاره کرد و گفت هنوز کی روش به 6 گلی که مقابل انگلیس خوردیم نرسیده است‌.

وی البته در دیگر دقایق مسابقه نیز بارها به ناکامی های تیم ملی در ادوار مختلف اشاره کرد و شکست ایران مقابل ژاپن در جام ملت ها را برای بینندگان میلیونی یادآوری کرد آن هم در حالیکه تیم ملی با ارایه یک فوتبال برتر توانسته بود تیم قطر که میزبان جام جهانی و جام ملت های آسیاست را شکست بدهد.

قطری که هزینه های میلیون دلاری برای آماده سازی تیمش و همچنین جذب کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی کشورمان انجام داده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز