خبرگزاری کار ایران

نتیجه افت شمشیربازی در هانگژو/ بازگشت روانشناس کنار ملی‌پوشان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۵۸۸

فدراسیون شمشیربازی بعد از بازی‌های آسیایی و با توجه به عملکرد ملی‌پوشان در این بازی‌ها، حضور روانشناس کنار آنها را مجدد در برنامه قرار داده است.

به گزارش ایلنا، شمشیربازی با کسب دو مدال برنز انفرادی و تیمی به کار خود در بازی های آسیایی ۲۰۲۲ پایان داد این در حالی است که در دوره پیشین این بازی ها، ایران در بخش تیمی صاحب مدال نقره شده بود.

در بخش انفرادی هم که با مدال برنز محمد رهبری برای ایران همراه بود، علی پاکدامن نتوانست پاسخگوی انتظارات باشد و با شکست در نخستین دیدار مرحله حذفی وداع زودهنگامی با بازی ها داشت در حالیکه روی او و عملکردش به عنوان دومین شمشیرباز برتر و رنکینگ دار بازی های آسیایی، حساب زیادی شده بود.

مجموع این عوامل با لحاظ کردن در پیش بودن رقابت های انتخابی المپیک و لزوم کسب سهمیه از این میادین، فدراسیون شمشیربازی را وادار به همکاری با یک روانشناس کرده است چراکه علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون تاکید دارد که مسائل روانی و خستگی ذهنی بیشترین تاثیر را در عملکرد دور از انتظار پاکدامن داشته است.

به همین دلیل وی طی مکاتبه با فدراسیون پزشکی ورزشی خواستار معرفی یک روانشناس شده تا بتواند از حضور وی در کادر فنی و کنار ملی پوشان بهره ببرد.

پورسلمان با تایید این خبر گفت: امیدوارم از این مکاتبه هرچه زودتر به نتیجه برسیم به خصوص که اولین رویداد انتخابی المپیک برای ما کمتر از یک ماه دیگر آغاز می شود.

جذب روانشناس در حالی در برنامه فدراسیون شمشیربازی قرار گرفته که این فدراسیون تا پیش از این بازی های المپیک توکیو هم یک روانشناس در اختیار داشت اما همکاری با او ادامه دار نبود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز