خبرگزاری کار ایران

هالند در مرز انفجار: نه توپ طلا و نه هیچی!

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۱۸۸

ارلینگ هالند پس از شکست خانگی نروژ برابر اسپانیا عصبانی‌تر از همیشه بود و رختکن را به هم ریخت.

به گزارش ایلنا، شکست 0-1 نروژ مقابل اسپانیا باعث شد که نروژ از طریق گروه خود نتواند مستقیم راهی یورو 2024 شود و تنها بازی‌های پلی آف می‌تواند آنها را از ناامیدی دیگر نجات دهد. 

یکی از کسانی که ممکن است بیشترین آسیب را از این ناکامی ببیند، ارلینگ هالند است که پس از انجام یک بازی دور از انتظار در برابر تیم لوئیس دلافوئنته، با عصبانیت و بدون صحبت با رسانه ها ورزشگاه را ترک کرد. او معمولاً با رسانه های کشورش پس از بازی صمیمانه حرف می زد ولی این بار نمی خواست با هیچکس هم کلام شود.

هالند در مرز انفجار: نه توپ طلا و نه هیچی!

او درون رختکن نیز تا رمز انفجار رفته بود و معتقد است با این شکست‌ها و این نمایش‌های ناامیدکننده، هیچ شانسی برای رسیدن جوایز فردی ندارد و حق نیز با او است.

هالند می‌داند که کنار رفتن از تورنمنت‌های بزرگ تاثیر منفی بر بردن جوایز فردی دارد. حضور نداشتن در رویدادهایی مثل یورو و جام جهانی، برای هر فوتبالیست بزرگ و درجه یک دنیا مثل خودش، یک فاجعه است. این اولین بار نیست که مهاجم منچسترسیتی از سطح ضعیف تیم ملی کشورش ضربه دیده است. نروژ در جام جهانی 2022 حضور نداشت و شانسش برای یورو 2024 نیز کاهش پیدا کرده است.

هالند در مرز انفجار: نه توپ طلا و نه هیچی!

هالند بارها و بارها از این که هم تیمی‌هایش موفق نشدند پاس خوبی برایش ارسال کنند یا فرارهای کشنده او به سمت دروازه حریف را ببینند ناامید شد و این ناراحتی را به صورت علنی نشان داد. 

این ستاره نروژی نتوانست راهی برای غلبه بر خط دفاعی تیم ملی اسپانیا پیدا کند و تصمیم گرفت کار را به ایجاد تنش بکشاند اما بازیکنان حریف تن به این کار ندادند. تلاش او روی مدافعان میانی و حتی گاوی و دنی کارواخال هم بی‌نتیجه ماند تا بیش از پیش ناراحت و درمانده شود. 

حرکات نروژ برای پیدا کردن فضای مناسب با کار دفاعی خوبی که از سوی بازیکنان اسپانیا انجام شد بی‌نتیجه ماند و آن‌ها توانستند تمامی راه‌ها را روی بازیکنی که بسیار او را بهترین تمام کننده حال حاضر دنیا می‌دانند ببندند، بازیکنی که میانگین شوت به دروازه‌اش در نروژ سه شوت است اما شب گذشته تنها یک شوت به سمت دروازه زد و دقت پاسش نزدیک به عدد 60 بود. 

هالند در مرز انفجار: نه توپ طلا و نه هیچی!

هالند با همین سرعت از ورزشگاه هم خارج شد، در حالی که انگار مشغول دویدن بود و نگاهش از دست رفته به نظر می‌رسید. حاضر نشد با کسی صحبت کند و حتی حالتش طوری بود که انگار دوست نداشت در این مسیر کسی را ببیند. او سعی کرد با همه فاصله بگیرد و فقط به مسیر خروج فکر کند، کاری که خیلی به اقداماتش در زمین شبیه بود.

هالند در مرز انفجار: نه توپ طلا و نه هیچی!

به نظر می‌رسید نروژ قبل از بازی با اسپانیا شانسش برای صعود مستقیم را از دست داده بود و زمانی که نتوانست از بازی مقابل اسکاتلند در خانه و گرجستان در خارج از خانه، 6 امتیاز بگیرد، کار برایش دشوار شد. اگر آن دو بازی را می‌برد، لازم نبود اسپانیا را حتما شکست دهد و این یک ناامیدی بزرگ بود.

این یک واقعیت غیر قابل انکار است که هالند با روند ضعیف نروژ، در ادامه کار سختی برای رقابت با ستاره‌های بزرگ دنیا در راه کسب جوایز فردی خواهد داشت و همین نیز او را عصبانی کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز