خبرگزاری کار ایران

خبر شوکه کننده روز: ستاره‌های پرسپولیس و سپاهان سرباز می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۹۰۷

در شرایطی که بازیکان ملی‌پوش پیش از این قادر بودند از قانون معافیت تا 30 سالگی بهره‌مند شوند، این قانون دستخوش تغییر شد.

به گزارش ایلنا،  این قانون دستخوش تغییرات بزرگی شده و با نامه‌ای که ستاد کل نیروهای مسلح برای باشگاه‌های لیگ برتری ارسال کرده، بازیکنان دیگر شامل هیچ تبصره ورزشی برای معافیت از اعزام نیستند و تنها می‌توانند از معافیت‌های قانونی مانند تحصیل در دانشگاه‌ها استفاده کنند.

در این نامه که به امضای سرتیپ فرج‌الله مرادی معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح رسیده و به سازمان وظیفه عمومی فراجا ابلاغ شده، این طرح متوقف شده است.

البته طبق اخبار واصله، باشگاه‌های لیگ برتری در تلاش هستند که مجوز معافیت بازیکنانی که با این قانون، سرباز محسوب می‌شوند را حداقل تا پایان فصل جاری کسب کنند و در واقع این بازیکنان از فصل آینده راهی یک تیم نظامی شوند تا خدمت سربازی خود را سپری کنند در غیر این صورت همین نیم فصل تعدادی از ستاره‌های مهم باشگاهی باید راهی تیم‌های نظامی مثل ملوان و فجر سپاسی بشوند.

این قانون باعث ایجاد یک انقلاب بزرگ در فوتبال ایران می‌شود چرا که بسیاری از بازیکنان مطرح لیگ برتر که در حال تحصیل نیستند و به امید استفاده از دو قانون 28 و 30 سالگی مشغول فعالیت بودند، باید راهی خدمت سربازی شوند.

باشگاه‌های لیگ برتری سه رشته فوتبال، والیبال و بسکتبال در جریان این تغییر قانون قرار گرفته اند و  باید دید درخواست آن‌ها مبنی بر تعویق این قانون تا سال بعد با موافقت سازمان نظام وظیفه مواجه خواهد شد یا خیر.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز