خبرگزاری کار ایران

قضاوت داور ایرانی در کامبت گیمز

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۷۴۹

رئیس فدراسیون بین‌المللی سومو از منوچهری، بنیان‌گذار سومو در ایران برای قضاوت در کامبت گیمز عربستان دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، کازوفومی مینامی رئیس فدراسیون بین‌المللی سومو در نامه‌ای رسمی، از جاسم منوچهری بنیان‌گذار سومو در ایران و عضو هیئت اجرایی فدراسیون سومو آسیا، برای قضاوت در کامبت گیمز عربستان دعوت کرد.

در بخشی از این نامه خطاب به منوچهری آمده است:

از طرف آی. اِف. اِس. به عنوان تنها بدنه جهانی حاکم بر سومو، شناسایی‌شده توسط آی. او. سی، از شما به عنوان یکی از ۲۸ داور کلاس جهانی صلاحیت‌دار آی. اِف. اِس. برای قضاوت در رقابت‌های سومو بازی‌های جهانی کامبت که ۱۹ تا ۲۳ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۷ مهر تا یک آبان) در ریاض عربستان برگزار می‌شود، دعوت می‌کنم. این تصمیم بر اساس شایستگی‌هایی که در مسابقات سومو قهرمانی جهان از خود نشان داده‌اید، گرفته شده است.

منوچهری نخستین سرداور غیرژاپنی محسوب می‌شود که هفته گذشته در جریان مسابقات سومو قهرمانی جهان به میزبانی توکیو به عنوان سرداور بیشترین زمان حضور بر روی دوهیو (زمین مسابقه سومو) را تجربه کرد.

کامبت گیمز یک رویداد چندورزشی جهانی است که سومین دوره آن هفته پایانی مهر امسال با حضور صد‌ها ورزشکار کلاس جهانی در ۱۶ رشته ورزشی مبارزه‌ای از جمله سومو، بوکس، موی تای، کاراته، تکواندو، شمشیربازی، کشتی و ... زیر نظارت کمیته بین‌المللی المپیک در ریاض عربستان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز