خبرگزاری کار ایران

معرفی نخستین حریف وفایی در انتخابی اسنوکر آزاد ایرلند شمالی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۷۴۸

حسین وفایی در مرحله انتخابی مسابقات اسنوکر آزاد ایرلند شمالی شرکت خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، حسین وفایی تنها نماینده شایسته کشورمان در تور اسنوکر جهانی حرفه ای‌ها دوشنبه یک آبان در مرحله نهایی دور مقدماتی راس ساعت ۱۲:۳۰ به وقت ایران به مصاف مارک جویس از انگلیس خواهد رفت. فرمت این مسابقات به اینصورت است که ۱۶ بازیکن برتر رنکینگ حرفه ای‌های جهان به همراه ۲ بازیکن سهمیه رزروی در قالب ۱۸ بازی از ۶۴ بازی مرحله انتخابی مسابقات خود را در سالن اصلی این رقابت‌ها سالن واتر فرانت شهر بلفست – ایرلند شمالی برگزار خواهند کرد و حسین وفایی در بین ۱۸ بازیکن مذکور (بازی شماره ۴۴) حضور دارد. رقابت‌ها در مرحله انتخابی با حضور ۱۲۸ بازیکن برگزار خواهد شد.

مارک آلن ایرلندی مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات در سال ۲۰۲۲ است که در مسابقات مذکور درپی کسب سومین عنوان قهرمانی خود در سومین سال متوالی است.
 
مسابقات آزاد اسنوکر ایرلند شمالی ۲۰۲۳ که یک رویداد اصلی رنکینگ تور اسنوکر جهانی است، در مرحله مقدماتی (انتخابی مرحله اصلی) ۲۵ تا ۲۸ مهر در مرکز بین المللی ورزش Ponds Forge شهر شفیلد – انگلیس برگزار خواهد شد. مرحله اصلی این مسابقات ۳۰ مهر تا ۷ آبان در سالن واتر فرانت شهر بلفست – ایرلند شمالی برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز