خبرگزاری کار ایران

ورزشگاه آزادی میزبان احتمالی دیدار پرسپولیس - پیکان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۵۶۸

ورزشگاه آزادی تهران به احتمال بسیار زیاد در هفته ششم رقابت های لیگ برتر از بازی دو تیم پرسپولیس و پیکان میزبانی خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، تیم‌های فوتبال پیکان و پرسپولیس تهران در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر باید روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه و از ساعت ۱۸ به مصاف هم بروند. با توجه به اینکه تیم پیکان در ورزشگاه دستگردی (پاس قوامین) از حریفان خود میزبانی می‌کند، به دلیل بی برنامگی سازمان لیگ و تعویق مداوم مسابقات لیگ برتر در هفته‌های اخیر، مدیران ورزشگاه دستگردی با این تفکر که دیدار بعدی تیم پیکان با مس رفسنجان و در تاریخ ششم آبان ماه خواهد بود، زمین چمن این ورزشگاه را مورد ترمیم قرار دادند و طبق شنیده‌ها تا قبل از پنجم آبان ماه نیز این زمین قابل استفاده نخواهد بود.

با این حال و با توجه به اینکه ورزشگاه‌های دیگر استان تهران از جمله تختی و شهر قدس هم شرایط خوبی ندارند، از ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان این بازی نام برده می‌شود. لازم به ذکر است که در دیدار برگشت فصل گذشته تیم‌های پرسپولیس و پیکان هم چنین اتفاقی رخ داده بود و به دلیل حضور هواداران در ورزشگاه و در حالی که پیکان میزبان بازی بود دیدار مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار شد و از برگزاری بازی در ورزشگاه دستگردی ممانعت به عمل آمد.

همچنین باید دید با توجه به وضعیت چمن ورزشگاه آزادی، این ورزشگاه می‌تواند در دو روز متوالی میزبان دیدارهای پیکان - پرسپولیس و استقلال - هوادار باشد یا خیر.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز