خبرگزاری کار ایران

افشای جزئیاتی جدید از پرونده فساد شرط‌‌بندی در کالچو

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۷۶۹

جنجالی که به تازگی فوتبال ایتالیا را تکان داده است، محدود به سه بازیکن تیم‌های یوونتوس، نیوکاسل و استون‌ویلا نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، نشریه رپوبلیکا جزئیاتی جدید از ماجرای یفساد شرط‌بندی بازیکنان فوتبال در ایتالیا منتشر کرده است که طبق آن بیش از 12 بازیکن شامل یکی دیگر از بازیکنان یوونتوس مظنون به فعالیت در سایت‌های شرط‌بندی غیرقانونی هستند.

روز گذشته (پنجشنبه) بود که یک خبرنگار ایتالیایی به نام فابریتزو کرونا ادعا کرد؛ پس از نیکولو فاجولی، هافبک یوونتوس دو بازیکن دیگر، نیکولو زانیولو و ساندرو تونالی نیز در سایت‌های شرط‌بندی غیرقانونی فعالیت داشته‌اند. ساعاتی بعد این دو بازیکن در کمپ تمرینی تیم ملی ایتالیا توسط پلیس مورد بازجویی قرار گرفتند و بعد از آن هم اردوی لاجوردی‌پوشان را در آستانه بازی‌های این تیم برابر مالت و انگلیس در مرحله مقدماتی یورو 2024 را ترک کردند.

اکنون رپوبلیکا نوشته است که شمار نفراتی که ممکن است اتهام‌شان به فعالیت در سایت‌های شرط‌‌بندی ثابت شود بیش از 12 نفر هستند. این نشریه همچنین جزئیات درباره پرونده فاجولی منتشر و ادعا کرده رقمی که هافبک یوونتوس طی 18 ماه اخیر شرط بندی کرده 100 هزار یورو بوده است. او و دیگر بازیکنان متهم به شرط‌بندی در صورتی که با مقامات قضایی همکاری نکنند ممکن است تا سه سال از فعالیت‌های فوتبالی محروم شوند.

الشعراوی جانشین زانیولو

با خط خوردن نام نیکولو زانیولو از فهرست ملی‌پوشان ایتالیا، لوچانو اسپالتی سرمربی این تیم، استفان الشعراوی بال تیم رم را جانشین او کرد. در همین حال اسپالتی برای پر کردن جای خالی ساندرو تونالی نیز، ساموئله ریچی هافبک مستعد تیم فوتبال تورینو را به اردوی آتزوری فراخوانده است.

ادعای جدید کرونا

فابریتزو کرونا، خبرنگاری که برای اولین بار از فساد شرط‌بندی بازیکنان ایتالیایی پرده برداشت، در خبر جدید مدعی شد که باشگاه یوونتوس از فعالیت فاجولی در سایت‌های شرط‌بندی غیرقانونی مطلع بوده اما آن را به مقامات مربوط گزارش نکرده و ترجیح داده در سکوت به آن رسیدگی کند. طبق گفته‌های او، فاجولی بابت شرط‌بندی‌هایش بیش از یک میلیون یورو مقروض شده است، البته او در اعترافاتش تأکید کرده که هیچ‌یک از شرط‌‌بندی‌هایش روی نتایج تیم‌هایی که برای آنها بازی می‌کرد، نبوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز