خبرگزاری کار ایران

وراتی: دوست دارم قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را در لیگ قهرمانان ببینم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۵۸۴

هافبک پیشین پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید دوست دارد قهرمانی در این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را ببیند.

به گزارش ایلنا، مارکو وراتی که در تابستان به حضور 11 ساله‌اش در پاری‌سن ژرمن که همراه با کسب 30 جام مختلف بود، پایان داد و با امضای قراردادی دو ساله راهی العربی قطر شد، به روزنامه «اکیپ» فرانسه گفت: نمی‌خواستم به تیمی دیگر در اروپا بروم چون در آن صورت ممکن بود مقابل پاری‌سن‌ژرمن قرار بگیرم. می‌خواستم PSG آخرین تیمم در اروپا باشد. می‌خواهم تمام عمرم در پاریس زندگی کنم. خانواده‌ام، فرزندام در پاریس مانده‌اند و من هر موقع که وقت آزاد داشته باشم، به پاریس بازمی‌گردم.

وی درباره دلیل جدایی‌اش از جمع پاریسی‌ها اظهار داشت: در صحبتی که با لوئیس انریکه داشتم، او گفت جایی در برنامه‌های تاکتیکی‌اش ندارم. انریکه مربی فوق‌العاده‌ای است و به تصمیم او احترام می‌گذارم. او گفت که می‌خواهد ترکیب تیم را تغییر دهد. سال‌ها در پاری‌سن‌ژرمن بودم و انریکه می‌خواست چیزهایی را در این تیم تغییر دهد. به نظر من هیچ چیز در این دنیا برحسب توافق اتفاق نمی‌افتد.

هافبک ایتالیایی العربی درباره زندگی شخصی‌اش خاطرنشان  کرد: برای من فوتبال همیشه یک بازی بوده و فراتر از آن یک زندگی دارم که سعی کرده‌ام از آن لذت ببرم. برخلاف برخی بازیکنان، من همیشه مسئولیت زندگی شخصی‌ام و همچنین عملکردم در زمین بازی را برعهده گرفته‌ام، به همین خاطر هواداران من را دوست دارند.

وی درباره رابطه‌اش با هم‌تیمی‌هایش در پاری‌سن‌ژرمن گفت: در سال‌های اول تیمی بسیار نزدیک به هم بودیم؛ فرانسوی‌ها، ایتالیایی‌ها و تازه‌واردها. ما با هم دوست بودیم و با هم به تعطیلات می‌رفتیم. بعد از آن، ما تیم‌های قو‌‌ی‌تر اما کمتر متحد داشتیم.

وراتی که در فصل 19-2018 با پاری‌سن‌ژرمن تا فینال لیگ قهرمانان اروپا هم پیشروی کرد، گفت: در آینده برای تماشای بازی‌های پاری‌سن‌ژرمن به اینجا خواهد آمم و دوست دارم قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا را ببینم.

این هافبک ایتالیایی در مجموع در 416 بازی برای PSG به میدان رفت و آمار 11 گل‌زده و 61 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز