خبرگزاری کار ایران

باقری: در تیم دختران به اهدافمان نرسیدیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۲۸۸

مسئول فنی تیم ملی وزنه برداری زنان می‌گوید انتظاری که خودش از دختران داشته شاید زیاد به بار ننشسته اما وقتی به بلندمدت نگاه می‌کند

به گزارش ایلنا، کوروش باقری همیشه یکی از افرادی بوده که تلاش کرده منطق در حرف‌هایش جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.‌ انتظاری که خودش از دختران داشته شاید زیاد به بار ننشسته اما وقتی به بلندمدت نگاه می‌کند، آینده را برای دختران وزنه‌بردار روشن می‌بیند. آینده‌ای که انتهایش می‌شود کسب مدال در المپیک.

 به عنوان مسئول فنی تیم ملی زنان، عملکرد آنها در بازی‌های آسیایی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

اگر بخواهم درباره دخترها حرف بزنم به نسبت ذهنیتی که داشتم و آمادگی بچه‌ها، به اهداف‌مان نرسیدیم. ریحانه کریمی وزنه‌های خوبی را در تمرینات و‌ مسابقات جهانی زده بود. انتظارم این بود اینجا بهتر از جهانی کار کند ولی احساس می‌کنم حضور زیاد جمعیت در سالن که خیلی کم در وزنه‌برداری اتفاق می‌افتد روی وزنه زدن‌های او تأثیر داشت.

 الهه رزاقی چطور؟

الهه رزاقی در یکضرب خوب کار کرد. در دوضرب روی نکات ریز تکنیکی نتوانست وزنه‌هایش را بزند ولی در نهایت به نسبت گذشته قابل قبول‌تر بود.

 و الهام حسینی؟ آسیب‌دیدگی مدت‌هاست او را آزار می‌دهد.

الهام‌ حسینی از گذشته مشکلی در ناحیه کمر داشت. قبل از جهانی دوباره این مشکل برایش پیش آمد. در این مدت به دنبال درمان بود. در یکضرب درست است که خیلی خوب عمل نکرد اما وضعیت نرمالی را داشت طی می‌کرد. منتها در حرکت آخر یکضرب درد کمرش بیشتر شد و ما ترجیح دادیم به خاطر سلامتی‌اش دیگر ادامه ندهد.

 این‌ نخستین تجربه حضور زنان در بازی‌های آسیایی بود اما به نظر می‌رسد انتظارها زیاد است.

بانوان اولین بار در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کردند و سابقه چندانی ندارند ولی من به آینده امیدوارم. نقاط ضعفی هم‌ داریم که باید برطرف شود.

 نظر شما درباره عملکرد تیم مردان چیست؟ غیر از علی داوودی، وزنه‌بردار دیگری مدال نگرفت.

درباره پسرها هم به عنوان کارشناس می‌توانم نظرم را بگویم ولی بهتر است مسئولان کادر فنی در این‌باره اظهارنظر کنند اما فاصله مسابقات جهانی تا بازی‌های آسیایی کم بود و اصلاً نمی‌شد نفر دیگری را جایگزین کرد چون اصلاً بضاعت وزنه‌برداری ما همین است. باید صبورتر باشیم و به سمت پشتوانه‌سازی برویم. فعلاً باید با همین نفرات ادامه بدهیم. البته مردم از وزنه‌برداری انتظارهای زیادی دارند (حتی در‌ بخش زنان) و هیچ حرفی هم‌ نیست. ما برنامه‌های زیادی داریم که باید همه آنها را پیش ببریم.

 اردوهای جدید از چه زمانی آغاز می‌شود؟

اگر فدراسیون تأیید کند اردو با 14-13 وزنه‌بردار به زودی آغاز می‌شود. با وجود اینکه این روزها وزنه‌برداری خیلی سرحال نیست اما من خوشبین به آینده هستم و امیدوارم با بهره‌گیری از انتقادهای سازنده وزنه‌برداری از این دوران افول عبور کند و به روزهای خوب برگردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز