خبرگزاری کار ایران

احمدی: به هواداران سپاهان بابت داشتن چنین تیمی تبریک می‌گویم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۸۷۱

پیشکسوت سپاهان این تیم را مدعی اصلی قهرمانی این فصل می‌داند.

به گزارش ایلنا، رحمان احمدی، پیشکوست تیم فوتبال سپاهان در مورد شرایط این تیم صحبت کرد. 

 

  از بازی‌های سپاهان شروع کنیم، عملکرد این تیم را چطور ارزیابی می‌کنی؟

سپاهان بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش می‌گذارد و همانطور که در آخرین بازی مقابل صنعت نفت آبادان دیدیم، سپاهان یک بازی برتر و تمام هجومی را انجام داد و توانست حریفش را با 4 گل شکست دهد.

  به نظر می‌رسد با سپاهان متفاوتی روبه‌رو هستیم و این تیم می‌تواند مدعی اصلی بیست و سومین دوره لیگ برتر باشد.

 من قبل از هر چیز به هواداران سپاهان بابت داشتن چنین تیمی تبریک می‌گویم و امیدوارم خیلی زود قهرمانی را به این هواداران تبریک بگویم. سپاهان نظم بسیار خوبی دارد و سرمربی بادانشی روی نیمکت است. نظم تاکتیکی تیم در هیچ شرایطی به هم نمی‌ریزد و مورایس با مهره‌های بسیار خوبی که دارد می‌تواند تاکتیک‌های خوبی را به اجرا بگذارد و البته بازیکنان هم در مقابل توانستند جوابگوی انتظارات این سرمربی باشند و با حضور هر کدام از بازیکنان نظم تاکتیکی تیم حفظ می‌شود.

 با این وجود مشکلی در عملکرد سپاهان دیده می‌شود؟

در بازی با صنعت نفت آبادان دیدیم که دروازه سپاهان در دقیقه 80 بازی باز شد و گاهی گل خوردن در این دقایق می‌تواند هر سه امتیاز یا بخشی از امتیاز را از تیم بگیرد. حالا در این بازی سپاهان جلو بود، اما اگر چهار گل نزده بود، جبران بازی سخت می‌شد. همانطور که قبلاً هم گفتم سپاهان در بخش دفاعی مشکل دارد و این به دو دلیل است که اول اینکه تیمی که بی‌محابا حمله می‌کند و حریف را تحت فشار قرار می‌دهد، طبیعی است که در مقطعی سیستم دفاعی‌اش به هم بریزد و حریف به گل برسد و دلیل دوم هم ضعف در ساختار دفاعی است که متأسفانه هنوز برطرف نشده و به نظرم کادر فنی در این مورد باید بیشتر تمرکز و کار کنند و البته بازیکنان هم عملکرد بهتری داشته باشند.

 سپاهان در لیگ برتر بدون باخت پیش رفته اما با کسر چهار امتیاز فعلاً صدرنشین نیست، در این باره چه نظری داری؟

در این خصوص حرف‌های زیادی وجود دارد، برابر گفته خود مسئولان تیم‌های دیگر هم تخلف کردند، پس چرا با کسر امتیاز از سپاهان همه چیز به فراموشی سپرده شده و از تخلفات دیگر تیم‌ها خبری نیست، چرا اعلام نمی‌کنند و چرا کسر امتیاز از آنها انجام نمی‌شود؟ موضوع بعدی هم مربوط به جریمه باشگاه است چرا باید چند میلیارد پول جریمه شود، مگر با حرف خودشان باشگاه‌های دیگر یعنی 4 تیمی که با سپاهان بازی داشتند، ضرر نکردند، پس چرا جریمه پرداخت شود، اگر هم بپذیریم که سپاهان تخلف کرده، به نظرم کسر امتیاز ضرر باشگاه‌ها را جبران می‌کرد. من فکر می‌کنم یک تیم قوی برای زدن سپاهان کار می‌کند و نمی‌گذارند سپاهان با تمرکز بازی کند. 6 بازیکن سپاهان نمی‌توانستند برای این تیم بازی کنند.

 حرف‌هایت درست است بخصوص که سپاهان در آستانه یک بازی حساس بود؟

درست قبل از بازی در آسیا، سپاهان را جریمه می‌کنند و تمرکز تیم را به هم می‌زنند، انگار نه انگار که سپاهان هم نماینده کشور در رقابت‌های آسیایی است.

 وضعیت سپاهان در آسیا را چطور ارزیابی می‌کنی؟

در کل سپاهان وضعیت خوبی دارد و از گروه صعود خواهد کرد. در بازی اول به خاطر مسائل روحی دو امتیاز را از دست دادند و البته بازی دوم هم که برگزار نشد و باید منتظر رأی باشیم.

 برخی صحبت از تکرار بازی می‌کنند، شدنی است؟

 به نظرم صحبت از تکرار بازی غیرحرفه‌ای است، کنفدراسیون فوتبال آسیا هم گفته که کمیته انضباطی آن کنفدراسیون وضعیت این بازی را مشخص خواهد کرد و امیدوارم سه امتیاز بازی به سپاهان برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز