خبرگزاری کار ایران

کنعانی: بازی سپاهان و الاتحاد یک موضوع فوتبالی است و در چهارچوب خود باید مورد بررسی قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۱۵۹

سخنگوی وزارت امور خارجه در این خصوص تقابل لغو شده سپاهان و الاتحاد صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص تقابل لغو شده سپاهان و الاتحاد اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد:« این یک موضوع فوتبالی است و طبیعتا در چارچوب خود باید مورد بررسی و اهتمام قرار گیرد. ای اف سی همواره اصرار دارد مسائل ورزشی در چارچوب سازوکارهای ورزشی دنبال شود و مورد مداخله احیانا سیاسی و تاثیرگذاری‌های سیاسی قرار نگیرد.»

او ادامه داد:« ما انتظار داریم ای اف سی در ارتباط با شکایتی که جمهوری اسلامی ایران از ناظر بازی به ای اف سی ارائه کرده به طور حرفه‌ای عمل کند و نظر و رای عادلانه صادر کند.»

بخش پایانی صحبت‌های ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه هم اینطور مطرح شد:« این وظیفه فدراسیون فوتبال هست که این مسئله را با جدیت پیگیری کرده و از حقوق تیم ایرانی و هوادارانی ایران محافظت کند. ورود دستگاه‌های دیپلماسی و گفتگوهایی که میان دو وزیر امور خارجه ایران و عربستان انجام شد،برای این بود که در چارچوب ورزشی این روند حل و فصل بشود و تشویق کنند طرف‌های ورزشی را که متناسب بر روح مناسبات سیاسی و فرهنگی دو کشور عمل کنند. به ویژه همکاری‌های ورزشی ایران و عربستان. اتفاقا در مذاکرات وزیرهای دو کشور بر این موضوع اصرار و تاکید داشتند. امیدواریم سازمان های ورزشی ما هم در همین فضای سیاسی حرکت کنند و مسائل خودشان راحل و فصل بکنند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز