خبرگزاری کار ایران

روایت ژیرو از شب خاطره‌انگیز مقابل جنوا

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۷۳۹

اولیویه ژیرو پس از تعویض با مایک مانیان در بازی مقابل جنوا می‌گوید پیراهن او را قاب خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، اولیویه ژیرو اعتراف می‌کند که پیراهن مایک مانیان را پس از تعویض اجباری مقابل جنوا، قاب می‌کند.

این مهاجم 37 ساله بارها با گل‌های دیرهنگام به عنوان قهرمان روسونری معرفی شده اما او هرگز مجبور نبوده که با دستکش از دروازه تیمش‌ محافظت کند.

مانیان به دلیل حضور در خارج از محوطه و برخورد به کالب اکوبان از زمین اخراج شد، بنابراین با اتمام تعویض‌ها، ژیرو وارد دروازه شد. او روی یک ضربه آزاد دروازه تیمش‌ را هم نجات داد و سیو قابل توجهی داشت.

ژیرو در گفتگو با اسکای اسپورت در مورد این تعویض جالب گفت:"هرگز در زندگی‌ام چنین لحظه ای را تجربه نکرده ام! به تیم بسیار افتخار می کنم، ما تا انتها جنگیدیم، من یک سیو خوب انجام دادم! من با داشتن تیرک دروازه خوش شانس بودم. ما مثل شیرها جنگیدیم و برای هواداران خیلی خوشحالم."

آدرنالین آن سیو با گلزنی برابر بود؟

تقریباً مطمئن نبودم که قرار است بازیکن حریف ضربه سر بزند یا نه، بنابراین فکر کردم فقط به بیرون از دروازه بروم و بهتر است آنجا باشم تا اینکه روی خط دروازه بمانم. حرکات دروازه بان را بلد نیستم، اما این چیزی است که احساس کردم. واقعاً دستم درد گرفت، اما خوب است. وقتی بچه بودم دوست داشتم وارد دروازه شوم، فکر کنم هم به همین دلیل انتخاب شدم. این پیراهن را نگه می‌دارم، می‌خواهم آن را قاب کنم!

شکست در دربی و اکنون صدرنشینی بالاتر از اینتر؟

ما هرگز تسلیم نمی‌شویم، سیلی به صورتمان زدیم اما مهم‌ترین چیز بازی بعدی است. سرمان را بالا گرفتیم و اکنون بالای جدول هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز