خبرگزاری کار ایران

چرا ژیرو مقابل جنوا دروازه‌بان شد؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۵۷۲

استفانو پیولی، سرمربی میلان، می‌گوید پس از اخراج مایک مانیان، کریستین پولیشیچ می‌خواست درون دروازه بایستد.

به گزارش ایلنا، استفانو پیولی پس از برتری 1-0 میلان مقابل جنوا می‌گوید این برد دراماتیک با ذهنیت، شخصیت و قدرت به دست آمده است.

روسونری برای شکست جنوا تا آخرین دقایق بازی تلاش کرد و بالاخره دقیقه 87 روی ضربه کریستین پولیشیچ موفق شد با یک گل حریفش را شکست دهد.

پیولی درباره اخراج مایک مانیان و حضور اولیویه ژیرو درون دروازه به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:"این اتفاق قبلاً رخ نداده بود، این کریستین پولیشیچ بود که می‌خواست وارد دروازه شود و ما به او گفتیم که او خیلی کوتاه است، بنابراین اولیویه این پست را به دست آورد. در طول مسابقه اتفاقات عجیب و غریب زیادی افتاد، می‌دانستیم سخت خواهد بود، اما خوب از خود دفاع کردیم. این یک پیروزی ذهنی، شخصیتی، قدرتی است و من از بازیکنانم بسیار راضی هستم. ما در 8 بازی خارج از خانه پنج برد داشتیم، بنابراین حضور در این موقعیت ما را بسیار خوشحال می کند. می دانیم که کارهای زیادی وجود دارد که باید بهتر انجام دهیم."

صدرنشینی؟

هنوز خیلی زود است که به جدول نگاه کنیم، سه یا چهار تیم برای کسب اسکودتو خواهند جنگید، اما این نتیجه برای عزت نفس پس از یک بازی سخت مهم است. تنها سه روز پس از تساوی در لیگ قهرمانان مقابل تیمی با شرایط بسیار خوب، قابل توجه است که بتوانیم نمایشی با این انگیزه داشته باشیم. مسلماً در سطح فنی بهترین نبودیم اما تا آخر به خودمان باور داشتیم.

شکست در دربی مقابل اینتر؟

همه چیز در آن بازی اشتباه پیش رفت، اما نمی‌توانستیم فصل را در آنجا متوقف کنیم. خوش شانس بودیم که بلافاصله مجبور شدیم در لیگ قهرمانان مقابل نیوکسل به میدان برگردیم، بنابراین توانستیم روی چیز دیگری تمرکز کنیم. اکنون وقت استراحت است، بسیاری از بازیکنان به استراحت نیاز دارند. هفته بعد از فیفادی سخت‌تر خواهد بود، زیرا یوونتوس، پاری سن ژرمن و ناپولی را داریم. ما حداقل دو بازیکن خود را مقابل یووه از دست خواهیم داد، زیرا تئو هرناندز و مانیان محروم خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز