خبرگزاری کار ایران

حمله به دروازه‌بان میلان پس از خطای خطرناک

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۵۶۵

آلبرتو زانگریلو،‌ رئیس باشگاه جنوا، می‌گوید خروج مایک مانیان برابر جنوا خیلی خطرناک بود.

به گزارش ایلنا، آلبرتو زانگریلو، رئیس جنوا، پس از شکست 1-0 مقابل میلان، عصبانی بود و گفت که گل کریستین پولیشیچ باید مردود می‌شد و همچنین مایک مانیان به دلیل یک چالش خطرناک به محرومیت طولانی مدت نیاز دارد.

جنوا در دقیقه 87 بازی روی پاس یونس موسی به کریستین پولیشیچ گل‌ خورد که بازیکنان حریف اعتقاد داشتند بازیکن آمریکایی هنگام کنترل توپ از دست خود استفاده کرده اما داور‌ در نهایت دستور به ادامه بازی داد.

زنگریلو به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:"من اینجا هستم تا به 35 هزار نفری که اینجا در استادیوم بودند، احترام بگذارم. آلبرتو جیلاردینو اینجا نیست زیرا در غیر این صورت محروم خواهد شد. به این ترتیب من محروم خواهم شد و مهم نیست. آنچه امشب اتفاق افتاد برای همه روشن است. وقتی شک منطقی وجود دارد، ما همیشه تسلیم می شویم، به اندازه کافی خنده دار است. 

گل پولیشیچ؟

حتی از این هم قوی‌تر هستیم و آن را ثابت خواهیم کرد. ما دو دقیقه منتظر بودیم(روی‌ صحنه گل)، به من گفتند که وقتی قطعیتی وجود ندارد، تصمیم اصلی داور بدون تغییر است. بنابراین من در مقابل آن تعظیم می‌کنم، عجیب است که تصمیم همیشه باید علیه ما باشد."

خطای مانیان؟

به عنوان یک پزشک، می‌توانم آن حرکت را کُشنده توصیف کنم. باید برای مدت طولانی محروم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز