خبرگزاری کار ایران

خدابنده‌لو: تیم نیاز به زمان و ثبات دارد / تعطیلی لیگ باعث شد تیم ما اذیت شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۵۲۴

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: همه چیز فوتبال ما دقیقه نودی است.

به گزارش ایلنا، محمد خدابنده‌لو پس از شکست یک بر صفر مس رفسنجان مقابل استقلال، اظهار داشت: پس از وقفه لیگ برتر انتظار یک بازی فیزیکی که تیم‌ها روی معدود موقعیت‌ها به گل برسند، داشتیم. استقلال هم در این اتفاق خوش‌شانس تر بود و توانست برنده باشد.

وی درمورد دلیل نتیجه نگرفتن مس رفسنجان در این بازی، توضیح داد: تعطیلی لیگ باعث شد تیم ما پس از برد مقابل آلومینیوم اراک اذیت شود. البته همه تیم‌ها اذیت شدند. البته بار دیگر بازی‌ها تعطیل می‌شود و این اتفاق در فوتبال ایران طبیعی است. 

بازیکن مس رفسنجان درخصوص احتمال نتیجه گرفتن این تیم با ساکت الهامی، عنوان کرد: تیم نیاز به زمان و ثبات دارد. در هفته ششم زود است این تیم را قضاوت کنیم. هرچه کار جلوتر برود، مس رفسنجان خیلی بهتر می‌شود. تغییر و تحول در این تیم زیاد بود. اگر ثبات ایجاد شود، در ادامه لیگ قطعا می‌توانیم بهتر نتیجه بگیریم.

خدابنده‌لو درمورد دلیل کارت زرد گرفتنش، گفت: اگر درمورد داوری صحبت کنیم، محروم می‌شویم. به تصمیم او احترام می‌گذاریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در آن صحنه تمارض کرد، توضیح داد: بحث تمارض نیست. اکرمی صحنه‌های 50-50 را به سود استقلال سوت می‌زد و این موضوع ما را خیلی اذیت کرد.

هافبک مس رفسنجان درمورد شرایط عجیب ورود تماشاگران به ورزشگاه، اظهار داشت: همه چیز فوتبال ما دقیقه نودی است. این اتفاقات از شب گذشته شروع شد.  گفتند بازی با تماشاگر یا بدون تماشاگر است. وقتی هم به ورزشگاه آمدیم، دیدیم اصلا هواداران را راه نمی‌دهند. ناگهان دیدیم به ورزشگاه آمدند. این مسائل در فوتبال ایران طبیعی است و هیچکس هم به فکر نیست. به این منوال عادت کرده‌ایم و با مصاحبه و حرف درست نمی‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز