خبرگزاری کار ایران

سعید مهری: نمایش خیلی خوبی ارائه کردیم / برنامه ریزی لیگ به ضرر همه تیم ها است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۵۱۲

هافبک تیم فوتبال استقلال نسبت به انتقاد از بردهای اقتصادی این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، سعید مهری در پایان دیدار استقلال مقابل مس رفسنجان در خصوص این پیروزی به خبرنگاران عنوان کرد: بازی خیلی خوبی بود. پس از تعطیلی لیگ که 40 روز هیچ مسابقه ای نداشتیم، نمایش خیلی خوبی ارائه کردیم و مهم، گرفتن سه امتیاز بود که خدا را شکر به دست اوردیم.

او درباره تعطیلی دوباره لیگ برتر اظهار کرد: برنامه ریزی لیگ به ضرر همه تیم ها شده و اینطور نیست که فقط یک تیم متضرر شود. به نظرم می توانند مسابقات را هر 5-4 روز یکبار برگزار کنند و اگر تیم ها در شرایط بازی باشند، خیلی بهتر است.

هافبک استقلال درباره عملکردشان ابراز کرد: استقلال همیشه حرفی برای گفتن دارد و ان‌شاالله بهتر از این هم می شود. همانطور که دیدید، دو سال قبل خیلی کم گل خوردیم و قهرمان شدیم، اما فصل گذشته با وجود اینکه بیشترین گل زده را داشتیم، به قهرمانی نرسیدیم و حالا سیاست ما تغییر کرده است.

مهری که ارتباط خوبی با ریکاردو ساپینتو، سرمربی فصل قبل استقلال داشت، درباره جنجال جدید این مربی در قبرس ابراز کرد: نه، ندیدم! برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

او در واکنش به اینکه مشکل قراردادش با استقلال حل شده یا خیر، عنوان کرد: فعلا ادامه می دهیم و ان‌شاالله حل می شود.

وی در مورد بازی گفت: فکر می کنم بازی قشنگی بود. هر دو تیم موقعیت داشتند. تا دقیقه 60، 65 سوار بازی بودیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی طبیعی بود بعد از گل روند عوض شود. مس هم تیم خوبی بود که حدود 15، 20 دقیقه ما را تحت فشار قرار دادند ولی در آخر کسب پیروزی مهم بود.

بازیکن استقلال در مورد اینکه برخوردهای این مسابقه زیاد بود، گفت: دو تیم با کیفیت بازی داشتند. کمی هم از شرایط بازی ها دور بودیم ولی به نظرم بازی خوبی انجام شد. هم تیم ما و هم آنها موقعیت داشیم ولی فکر ‌کنم حق ما بود که برنده شویم.

رضاوند درخصوص تعطیلی مجدد لیگ گفت: این موضوع هم هواداران و هم بازیکنان را خسته می ‌کند چون لیگ فرسایشی می ‌شود و هی باید بازی دوستانه برگزار کنیم و در یک ماه یک بازی انجام دهیم. امیدوارم مسئولان فکری کنند تا بازی‌ ها پشت ‌سر هم باشد تا بازیکنان از مصدومیت به دور باشند.

او در پایان و درخصوص هماهنگی بین مربی و مدیرعامل گفت: خدا را شکر این اتفاق برای همه، بازیکنان و هواداران بهتر است. امیدوارم این اتفاقات باعث بهتر شدن شرایط تیم شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز