خبرگزاری کار ایران

سامره: سامره: هیچ مشکلی با نکونام نداشتم / در حق این هواداران اجحاف می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۵۱۱

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: هیچ مشکلی با نکونام نداشتم اما گلایه‌های او و مدیریت پای مرا هم وسط کشید.

به گزارش ایلنا، علی سامره پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل مس رفسنجان در جمع خبرنگاران حضور یافت و در خصوص حواشی زیاد پیرامون حضور تماشاگران در این مسابقه عنوان کرد: حق این مردم این نیست که ما بخواهیم آنها را از مسابقات فوتبال محروم کنیم. ما در حق این هواداران اجحاف می کنیم.

او ادامه داد: مردم با شرایط سختی که در زندگی خود دارند، تنها دل خود را به فوتبال خوش کرده‌اند و تمام لذت آنها حضور دو ساعته در ورزشگاه و  خالی کردن هیجان‌شان است ولی متاسفانه یک سری آدم که مشخص نیست چه کسی و چرا به آنها خط می دهند، می‌آیند و دو، سه روز بحث با تماشاگر و بدون تماشاگر بودن را می کنند.

مدیر تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: اگر این ورزشگاه ایراد دارد، نباید در لحظه آخر درهای این ورزشگاه را باز می کردند ولی مطمئنا مشکلی وجود نداشت و مشکل از جای دیگر بود. ما به این مردم و تماشاگران مدیون هستیم و حق هواداران استقلال است که بیایند و تیم مورد علاقه خود را از نزدیک ببینند و امیدوارم دیگر شاهد این مسائل نباشیم.

سامره یادآور شد: می دانستم امروز مشکل امنیتی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه وجود ندارد. دیدید که هواداران هم بدون مشکل به استادیوم آمدند و از آنها نیز تشکر می کنم. تماشاگران از بازی لذت بردند ولی امیدوارم دیگر این حواشی به وجود نیاید.

او با بیان اینکه من و آقا جواد هیچ مشکلی با هم نداشتیم، ابراز کرد: یک مقدار گله از سوی سرمربی نسبت به مدیریت وجود داشت که حق هم بود ولی این وسط پای من هم به وسط کشیده شد که اشکالی نداشت.

مدیر کرمانی تیم فوتبال مس رفسنجان ابراز کرد: مس تیم خیلی خوبی بود و نمایش خوبی داشتند، اما امروز بد آوردند که استقلال مقابل آنها قرار گرفت. باید به آنها فرصت داد تا در آینده بتوانند بهتر کار کنند.

سامره در خصوص مشکلاتی که در بحث قرارداد برخی بازیکنان استقلال وجود دارد، گفت: نه، همه این موارد قابل حل است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز