خبرگزاری کار ایران

تارتار: با ایران شرایط در فوتبال ما به 30 تا 40 سال قبل برگشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۳۴۶

مهدی تارتار به تعطیلات لیگ برتر واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار امروز در نشست خبری پیش از این مسابقه حاضر شد و در ابتدای صحبت‌های خود گفت: جا دارد به تیم فوتبال نساجی و هیئت همراه‌شان خوش‌آمد بگویم. امیدوارم بتوانیم میزبان خوبی برای آنها باشیم.

او ادامه داد: طبیعتا بازی با تیمی که برای آسیا بسته شده، آسان نیست و تیم نساجی امسال تیم خوبی را جمع و جور کرده است. این تیم بازیکنان باکیفیت دارد و کارفنی جوان و باانگیزه‌ای را به خدمت گرفته است. کار ما سخت است ولی ما هم دوست دارم با تیم‌های نیمه بالای جدول رقابت کنیم. برای این رقابت باید فردا پیروز باشی بچه‌ها کاملا به این موضوع واقف هستند و تمرینات خوبی را انجام دادیم.

تارتار با اشاره یه تعطیلات لیگ برتر عنوان کرد: تنها مشکل ما این بوده که از شرایط مسابقه دور هستیم و این برنامه‌ریزی لیگ به همه تیم‌ها صدمه زده است. خیلی سخت است که شما بتوانید یک تیم را هر یک ماه یک‌بار وارد یک بازی رسمی کنید. امیدوارم از به بعد کار درست‌تر شود؛ هر چند تا بازی بعدی هم فاصله زیاد است. امسال، سال عجیبی است و من نمی‌دانم چرا فقط در کشور ما این برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد. بازی‌های ما هم مثل همه کشورهای دیگر تداخل دارد اما این برنامه‌ریزی واقعا به سود ما نیست و با این شرایط به ۳۰-۴ سال قبل برمی‌گردیم. امیدوارم برنامه‌ریزی بهتر شود و بازیکنان با انگیزه بهتری تمرین و بازی کنند تا ما بتوانیم راحت‌تر تیم‌مان را حفظ کنیم. همه اینها را که کنار بگذاریم، باید بازی فردا را ببریم تا بتوانیم با تیم‌های نیمه بالای جدول رقابت کنیم.

او در خصوص غایبان ملوان برای مسابقه فردا گفت: خدا را شکر مصدومی نداریم و فکر می‌کنم فقط مسعود زائر کاظمین محروم است. بقیه بچه‌ها شرایط خوبی دارند و امیدوارم بتوانیم با یک بازی خوب و حساب‌شده سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.

سرمربی ملوان در پایان عنوان کرد: او هواداران ملوان می‌خواهم فردا مثل همیشه یار و یاور ما باشند. تیم ما با وجود این هواداران در طول مسابقات انگیزه بیشتر دارد و روحیه بهتری به دست می‌آورد. ما واقعا از آنها ممنون هستیم و امیدوارم فردا هم این‌ اتفاق بیفتد و با روحیه مضاعفی بازی را دنبال کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز