خبرگزاری کار ایران

‌آرمات: سرویس‌های چک خارج از تصور بود/ شرمنده مردم هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۶۹۲

مربی تیم ملی والیبال با ابراز شرمندگی از شکست ایران برابر جمهوری چک، گفت: بازیکنان این تیم خارج از تصور در سرویس عالی کار کردند البته ایران نیز در دریافت مشکل داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسعود آرمات پس از شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل چک در چهارمین روز مسابقات انتخابی المپیک اظهار کرد: قبل از هر چیز از ملت ایران عذرخواهی می‌کنم که این بازی را باختیم، اما تمام تلاش‌مان بر این بود که پیروز شویم.

وی تصریح کرد: تلاش کردیم اما متاسفانه در دریافت دچار مشکل بودیم. تیم چک خارج از تصور در سرویس عالی کار کرد. با آنالیز که در این تورنمنت از تیم چک داشتیم، به این شکل سرویس نزده بودند.

مربی تیم ملی والیبال در ادامه گفت: در گیم‌های بعد، با تغییراتی که در ارنج و جابجایی بازیکنان در پست‌ها داشتیم، توانستیم سرویس‌های خوب چک را مهار کنیم اما یک جاهایی داور تمرکز تیم ایران را از بین می‌برد و بچه‌ها تمرکزشان را از دست دادند. عطایی با بازیکنان صحبت می‌کرد که تمرکزشان از بین نرود، با هر ترفند و تاکتیکی به بازی برمی‌گشتیم ولی دوباره اشتباهات داوری باعث از بین رفتن تمرکز بازیکنان می‌شد.

آرمات در پایان افزود: البته نمی‌خواهم این باخت را گردن داور بیندازم، اما در بازی حساسی که تیم حریف به این شکل سرویس می‌زند و ما دچار مشکل هستیم، جایی که می‌توانستیم روند بازی را به دست بگیریم، متاسفانه داور با اشتباهات خود اجازه این کار را نمی‌داد. فقط می‌توانیم بگوییم شرمنده مردم هستیم و انشاالله در سه بازی بعدی جبران کنیم و شرایط خیلی بهتر شود.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 20 دقیقه روز جمعه 14 مهرماه در پنجمین مسابقه خود به مصاف ایتالیا می‌رود که در حال حاضر صدرنشین مسابقات گروه نخست انتخابی المپیک است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز