خبرگزاری کار ایران

حسینی: خوشحالم نکونام و خطیر آشتی کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۲۳۶

سیدحسین حسینی در خصوص شرایط استقلال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال پس از بازگشت از مسابقات آسیایی هانگژو نسبت به اتفاقات باشگاه استقلال به گفتگو پرداخت و از رفع کدروت های مدیرعامل و سرمربی استقلال ابراز خوشحالی کرد.

کاپیتان استق  آشتی کنان علی خطیر و جواد نکونام را اتفاقی مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: این چند ماه برای استقلال خیلی سخت گذشت و بحث هایی وجود داشت که ذهن بازیکنان را درگیر کرده بود، خیلی خوشحالم که این آشتی انجام شد، من مطمئنم که با آقای نکونام نتیجه خواهیم گرفت با تلاش و انگیزه ای که از ایشان در چند هفته گذشته دیدم اطمینان دارم که موفق خواهیم شد.

دروازبان استقلال در واکنش به پرداختی های باشگاه استقلال گفت:10 درصد دریافت کردم و 35 درصد از پارسال مانده است که انشالله باشگاه تلاش خواهد کرد و پرداخت می کند.

حسینی نسبت به تعطیلات لیگ به دلیل بازی های امید گفت: به نظر من تعطیلات لیگ مبتدی بود و از قبل باید فکری برای این موضوع می کردند، نیازی نبود کل لیگ تعطیل شود و بازیهای استقلال و گل گهر را کنسل می کردند و تیم های دیگر بازی می کردند، ما هم در زمان مناسب 2.3 هفته به تعویق افتاده را بازی می کردیم، تیم ها از این وقفه ایجاد شده ضرر کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز