خبرگزاری کار ایران

بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو؛

منصوریان: جنگ جهانی همین‌جاست/ به طلایی‌های هانگژو حواله بدهند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۵۳۸

دارنده نشان برنز بازیهای آسیایی گفت: برای کسب مدال طلا زحمات زیادی کشیده بودم ولی گاهی اوقات آنچه می خواهی و برای آن زحمت کشیده ای حاصل نمی شود.

به گزارش ایلنا، شهربانو منصوریان پس از کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی گفت: از ۲ سال پیش برای حضور در این رقابت‌ها زحمت کشیدیم و ۵ ماه گذشته مدام در اردو بودیم. من همیشه گفته‌ام چینی‌ها با این امکانات خوبی که دارند، باید طلا بگیرند.

وی افزود: در شهرم سمیرم ما حتی یک سکو برای تمرین نداریم ولی در روستاهای چین هم بهترین امکانات و شرایط ورزشی فراهم است. البته از صدیقی رئیس فدراسیون واقعاً ممنونم که طی این مدت اجازه نداد آب در دل‌مان تکان بخورد. اما در مجموع باید نگاه ویژه‌ای به ورزش شود. ما منابع بسیاری داریم و این منابع را برای چه زمان می‌خواهیم؟

منصوریان ادامه داد: امروز دیگر جنگ جهانی اول و دوم و سوم وجود ندارد. جنگ همین‌جاست و کشورها در چنین جاهایی (عرصه ورزش) قدرت خود را نشان می‌دهند. باید امکانات ورزش داشته باشیم. باید از همه آنها که با امکانات اندک مدال کسب می‌کنند، تقدیر ویژه شود.

وی در پایان با اشاره به جوایز ویژه فوتبال گفت: فوتبال به جام جهانی رفت و رئیس جمهور قول حواله خودرو داد. کاش حداقل به طلایی‌های بازی‌های آسیایی هم حواله خودرو بدهند. مگر چه اتفاقی می‌افتد؟ بچه‌ها روحیه می‌گیرند. البته اگر به ما هم بدهند ناراحت نمی‌شویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز