خبرگزاری کار ایران

بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو؛

مهرشاد افقری پس از حذف شدن: رکورد قابل قبولی دارم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۵۳۱

ملی پوش شنا ایران با وجود ناکامی از صعود به فینال بازی های آسیایی از رکورد ثبت شده اس در مرحله مقدماتی رضایت دارد.

به گزارش ایلنا، مهرشاد افقری ملی پوش شنای ۵۰ متر پروانه ایران با بیان این مطلب که او در گروه چهارم بین پنج گروه حاضر در این دسته رقابتی بود، گفت: من تلاشم را کردم، در گروه سختی قرار داشتم اما رکورد ۲۴:۶۷ برای من که ابتدای راه هستم رکورد قابل قبولی بود.

وی ادامه داد: در بازی های آسیایی هانگژو رقابتها سطح بسیار بالایی دارد. من هم اگرچه در گروهم ششم شدم، اما نتوانستم جواز حضور به فینال را کسب نمایند.»

افقری خاطرنشان کرد: در گروه من شناگران خوبی حضور داشتند اما قهرمان جهان و المپیک نبودند. در کل شنا درآسیا با حضور شناگران قدرتمند چینی و کره ای قزاقستانی همیشه سطح بالایی دارد.

وی تاکید کرد: اینجا برای چهارمین بار در تاریخ بعد از شناگران آمریکا، برزیل و رومانی، شناگر چینی رکورد شنای ۱۰۰ متر کرال سینه دنیا را شکست که فکر میکنم خود به تنهایی بیانگر سطح بالای رقابت های شنای بازی های آسیایی هانگژو چین است.

این ملی پوش شنا ایران گفت: من ۲۱ سال سن دارم و تازه ابتدای راهم، شش هفته دیگر در کشور فیلیپین مسابقات رده سنی آسیا را پیش رو دارم.امیدوارم بتوانم ناکامی بازی های آسیایی هانگژو را در فیلیپین جبران کنم. پرونده این بازی ها برای من بسته شد، اما قطعا یکی از بهترین و به یادماندنی ترین تورنمنت‌هایی خواهد بود که در آن به آب زدم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز