خبرگزاری کار ایران

گلایه پرسپولیس بابت تعطیلی لیگ

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۴۲۷

مربی پرسپولیس بابت تعطیلی لیگ در مقطع حساس حضور نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به این برنامه‌ریزی گلایه کرد.

به گزارش ایلنا، بعد از انجام نصف و نیمه هفته پنجم و در شرایطی که تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان و همچنین تیم‌هایی که در اردوی تیم امید بازیکن دارند، بازی‌های‌شان به تاخیر افتاد، این موضوع اکنون گلایه پرسپولیس و مربی این تیم را به همراه داشته است. 

مهرداد خانبان مربی و آنالیزور پرسپولیس در این خصوص با اشاره به برتری تیم امید مقابل حریف خود و صعود به مرحله یک چهارم گفته: ضمن عرض تبریک به مناسبت پیروزی تیم ملی المپیک و آرزوی موفقیت در بازی‌های آتی و کسب عنوان قهرمانی. یک نکته ای که باعث سوال و تعجب من شده که چرا بین تمام شانزده کشور حاضر در مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی که در این مرحله حاضر هستند، تنها لیگ ایران به دلیل شرکت در این بازی ها تعطیل شده است؟

خانبان با ردیف کردن اسامی تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها گفت: لیگ‌های تایلند، هنگ کنگ، میانمار، قرقیزستان، فلسطین، بحرین، عربستان، ژاپن، ازبکستان، چین، هند،  کره جنوبی، قطر، اندونزی، برقرار است. ای کاش با برنامه ریزی منطقی تر و حرفه ای تر باعث آسیب به فوتبال باشگاهی نمی‌شدیم. 

مربی پرسپولیس در بخش پایانی گلایه خود با اشاره به حضور نفراتی در اردوی تیم المپیک گفت: پرسپولیس با کمبود بازیکن در تمرینات و در موقعیتی به دور از شرایط مسابقه ای اما بسیار با انگیزه و پرقدرت به قطر خواهد رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز